Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1106 ggr
Jennie104
0

Garaget

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaa! Det verkar gå bra för mamma att Jappo flyttar in i garaget! :D

Nu har jag 1 kvar att övertala.. Dan. Såfall måste jag städa! Det är jätte rörigt. Men jag klarade ju av mitt skriv bord haha xD aja vi har grejer överallt! Hon ska då stå på en frysbox, den är inte på xP . Jag hoppas så jätte mycket! Det är 8 grader i garaget.. Jappo får gå in där dagligen med mej och det funkar super bra. Om jag ska köpa en kanin till ska den få ha buren brevid Jappo.. fast det får vi se ;)

/ Jennie

aliciia
0

Lampa ^^

men tror d funkar :P

Jennie104
0

Tänkte sätta lampor över buren :=D

ciss
0

Akta så att hon inte får värmeslag och dör. Håll uppkik över henne ifall hon flyttar in i garaget.

Står det ingen bil eller traktor etc där inne då? Det är inte alls bra för kaninerna att andas in avgaser.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jennie104
0

3# det står 2 motorcyklar…. Dan använder inte dom så ofta.. En använder han aldrig den andra använder han sällan..

Om han använder en av dom.. så tar han först ut den ur garaget och sen startar utanför.

Jojsan
0

Jag tycker du borde vänta tills våren innan du tar in henne dit. Tänk om hon skulle få värmeslag? Skulle du inte känna dig skyldig då?

:)

Tisdus
0

Tycker som #5, det är nog för sent att ta in henne där nu.

Flippa
0

Tycker du inte ska ta in henne där. Det kan ju finnas avgaser dä, det är ju inte bra för kaninen. SÅ ta inte in henne där tycker jag ^_^

ciss
0

#5: Håller med.

www.frihetenskaniner.se

Jennie104
0

Jag väntar till våren :D Hehe och om jag får starta en uppfödning får den vah i garaget om jag kan städa haha xd

twinnie
0

Tror inte alls att hon kommer att få värmeslag. Det är ett garage, inte inomhus. Det är knappast särskillt mycket varmare där, förutom att det är vindstilla :) Själv tycker jag det är bra att du flyttar in henne, speciellt eftersom det kan bli riktigt ruggigt och kallt på vintern!

Och hon kommer inte andas in avgaser om inte motorcyklarna står och går hela tiden, det fattar väl vem som helst? :)

twinnie
0

Såg nu att det är 8 grader där inne, och det ska funka utmärkt att flytta in henne! Hur många grader är det ute just nu?

ciss
0

#11: Jag vet inte vars hon bor. Årjäng? Ligger inte det i Norrland? *sämst på georgrafi*

Jag bor i Norrland och vi har haft -15. Nu är det minus åtta eller så, rätt kallt.

www.frihetenskaniner.se

[Quellii]
0

Det är inte så farligt när det är 8 grader i garaget, tror att det kan gå :P Hur många grader har ni utomhus hos er Jennie?

johanna_loveAnimals93
0

#12 Ligger det inte i Dalsland? ;P Jag vet inte riktgt, har för mig det :)

ciss
0

#14: Du har nog rätt, jag suger på geografi ^^

www.frihetenskaniner.se

lill-jarven
0

Det ligger i värmland

Jennie104
0

Haha Årjäng ligger i Värmland..

Och det är 3 grader ute … motorcyklarna står och går inte xD

Jojsan
0

+3 grader?

Jennie104
0

18# jag gick och kollade nu det är +4,7 grader ute

twinnie
0

Då går det bra att flytta in henne nu :)

Jennie104
0

20# ska prata med mamma :D

Jojsan
0

Jo, då går det. Här är det liksom -15 ibland så det hade varit svårare då ;)

Jennie104
0

22# jo det hadde det vart xd

psyko
0

tror inte att hon skulle kunna få värmeslag…

men som alla andra säger -se upp för avgaser!

lycka till!

[Quellii]
0

Jaa, men då är det lungt :) Bara att flytta in henne :))

Romana_12
0

:) Trodde att det va -15 grader. :P Men lycka till med att flytta in henne :D

KajsaM
0

Håller med twinnie och dom andra, du kan flytta in henne :)

Jennie104
0

JiPPYY ;) jag kanske får nu för jag har städat där mamma isåfall sa att Jappo skulle vara! Jag ska TVINGA henne

Mohahaha x>