Kanin iFokus

Kanin

Etiketterbeteende-hälsa-och-skötselallmäntmåste-skriva-av-mig
Läst 146 ggr
Tg2008
0

Kanin band?

Jag har en liten kanin som heter Julle jag satt i mitt rum där han går fritt vi har ett väldigt starkt band och han är inte det minsta rädd för mig, men jag satt och prata med min kompis han vad mig skrämma hne pga hennes hicka och utan att tänka mig för rött jag för att skrämma hne, det var då Julla stampa med foten jag la på med hne men han har aldrig gjort så vet ju att han varnar andra för fara men han vågade knappt komma fram till mig gav honom en godbit men han tog den bara fick ingen liten slick på näsan utan bara nej inget så SÅ MIN FRÅGA ÄR kommer vårat band komma tillbaka? Blir så orolig Julle är mitt allt det bästa som hänt mig

Bianca Songcastle
0

Han kanske vart lite rädd för att du röt till honom? För att du inte brukar det? Men tror absolut inte att det är någon fara:) Min kanin har stampat när han inte fick ut godisar ur en leksak xD Det var liksom jätte stora hål! Men han gav bara upp. 5 min senare var han lika gosig och social som alltid. Pussade mig osv❤️

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

Tg2008
0

#1: tack så jättemycket för ditt svar! Han är som vanligt nu han har busat hela natten hoppat upp och ner i min säng och gjort glädjeskutt sen fick jag stänga in honom i sin bur som alltid brukar vara öppen för att han skulle sluta efter jag satt upp galler mm för min säng men då kom han på hur man öppnar buren från insidan😅😅 då gick jag och la mig på soffan🤣

Bianca Songcastle
0

Ingen orsak❤️

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨