Äntligen!
Ja, nu äntligen eller igår för att vara exakt så kände jag på Smulans mage och då kände man små sparkar! Dem är snart här nu ;D
Någon som vet hur lång tid det är kvar på ungefär?
Behövde skriva av mig lite känner mig så glad.. ;P
Jag tänkte bara lägga till en sak här..
Vet någon vilka färger vi kommer på på ungarna?
Smulan (honan) är madagaskar
Sunny (hanen) är svart

putt
Vad kul! När parades hon?

Vet inte.. det var en olyckshändelse.. ;P

Vad kul:D Jag kände också att det sparkade i millans mage när hon skulle få dom:) Hon fick dom på natten;)
#3 Du vet inte ungefär hur länge sen det var? När hon kan ha kommit i kontakt med hanen?

Oj.. tänk om dem föds inatt ;P

#6 det kan dom säkert göra!:)

#7 :O
#5 Kanske 2-3 veckor sen..

#8 Då är det nog ca. 1 vecka kvar. Har hon börjat boa?

#9 Det var ganska längesen men nu har hon bytt plats… :S

Hur ser stammen ut, vilka färger har farfarn, farmor, mormor, morfar etc?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#11 Öh? Fel tråd? :)

Har ingen stamtavla, köpt i djuraffär (dåligt val)

putt

honor är ju dräktiga i typ 28-31 dagar tror jag xD

#13 Får man fråga varför ni tar en kull på en hona ni inte vet härstamningen på? :)

#16 Det var en olyckshändelse! De sa att Sunny var tjej! ;D
Hihi det här måste jag berätta :D En kväll kom min kompisar jonna och lina till mig och ville träffa kaninerna och jag var nästan helt säker på att trullsa var dräktigt så när jag och jonna och lina skulle kolla på henne så kände jag på magen och kände att det sparkade och när dom gick hem så sa jag aa men lina ja ringer imorron ifall hon har fått ungarna då . hon ba okeej , sen garva vi :P Dagen efter såg jag lite päls i buren men jag tänkte äsch hon har nog bara tappat lite och så lyfte jag på höet och där ligger det 7 jättesmå ungar jag rusar till telefonen och ringer linamen hon tror mig inte sen kom hon hem till mig och hon vart helt chockad x'o
Tack för att du/ni tog er tid att läsa :P