kaninungar
Snart får man kanin ungar , så jag vill veta om någon är intresserad i östersundområdet för min mamma blir arg om ngen vill ha dom (vi skänker bort dom) för annars måste vi tyvärr avliva alla ungar s om nån i ö-sundområdet säker kaninunge så kan ni få av mig. Jag mejlar när dom komiit.

Om man tar en kull med ungar måste man vara beredd att ta hand om dem om ingen vill köpa dom

#1: Men det kan ju ha hänt en 'olycka', då är det inte så lätt..

Var det olycka?
Jaa:(

#4 Aha.. Hoppas någon vill ta hand om dem ;D Vad är det för ras?

Jaha Sorry x) Trodde du para dom med vilja ;)
Jag kan tyvärr inte ta nån :/

Skulle gärna vilja ha en men östersund ligger nog en bit från mig och så har jag ställt mig på kö till en teddydvärgvädur till i sommar. Men lycka till!
tack så mkt de e löwen :)

Bor tyvärr inte där=(
okej :(

Lycka till med att hitta hem åt dom!
var ligger öresund ?
östersund!! Jämtland (tror jag)
japp :)
Vart ligger Jämtland :P?
Kan transport ordnas? Vad tror ni det blir för färger? Finns det bild på föräldrarna?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#15 Ska inte du starta uppfödning av lejonhuvad till utställning? :) Då kanske det är smartare att kolla runt bland reggade uppfödare :)
Njaa tror inte de eftersom mamman är bara halvlöwen så det blir 75% löwen och 25% vädur :(
Men det skulle vara jätteroligt om alla var helt renrasiga :D
#16; Så söt! :D
#17; Jo.. Men eftersom jag bara är 13år, (14år i Mars) får jag inte registrera min gård^^. Så jag får endast ha H.bevis, eftersom jag inte får ha stamtavla och öronmärka. Där emot.. Kan jag ju sälja till uppfödare, som står ut med lucka i stamtavlan :P.. Men om nu dessa kaniner har H-bevis/stamtavla kan ju ungarna få det också :). Vilket gör att de då kan användas i Avel..
Och där kommer ju en bra fråga xD
Har föräldrarna, H-bevis/Stamtavla?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Ajdå.. Skrev inlägget innan de andra kommit :P.
Tyvärr tror jag inte det går då..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
men jag säljer oftast bara till kel och till barnfamiljer :P Och nej föreldrarna har inte stam .