Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1294 ggr
bejtedejte
0

Burar till salu!!

Jag har ett par burar till salu. Alla finns i Helsingborg.

**120 x 60   - 300:-
**Ett par år gammal, men i fint skick. Inga sprickor och inget gnagt galler. Blå låda och svart galler. Stor lucka i taket och liten lucka på ena långsidan.

**100 x 50   - 300:-
**Nästan helt ny! Ljusblå låda och silvrigt galler, om jag inte minns helt fel. Gallret öppnas på långsidan och då öppnas halva taket också. Superpraktisk och perfekt om man har marsvin/kanin som får hoppa in och ut som de vill.

**60 x 35   - 150:-
**Grön med silvergaller. Använd endast två veckor. Lucka med högaller på långsidan. Perfekt till isolering av sjuka marsvin eller bebishanar.

Burskåp   - 500:- (prutbart!)
IKEA:s PAX-garderob med plastskenor och plastbackar (5 stycken, finns ev. fler). Använda i två år, men i helt OK skick. (Nypris över 1200:-)

Utekaninbur - 500:-
ca 140 x 50 cm (kan mäta om intresse finns). Två våningar/två burar. Måttbyggd efter IKEAS Pax-lådor, vilket gör den extremt lättstädad. Bara att lyfta ut lådorna och tömma. En stor låda och en mindre låda inne i "boet". Hann inte måla klart den eftersom jag fick flytta in mina kaniner så snabbt. Har använts i ett par månader till två dvärgvädurar. Foto kan ordnas!

Finns även en del vattenflaskor, rör och annat som kan följa med vid köp av bur. Finns säkert en massa mer saker, men de har jag inte riktig koll på då allt står nere i källaren.

Mymlan
0

Du hade mått på en kaninbur jag vill ha men en utebur har jag ej anv av.. Burskåpet för marsvin? för kanin så är jag sugen men den kan jag ej ta kommunalt *suck*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Jojsan
0

kan du sätta in en bild på utekaninburen? ja ska skaffa en ny bur men vill se hur den ser ut…

Tina-A
0

*putt*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

bejtedejte
0

Ska fixa bild på buren så fort jag skaffat nya batterier till kameran :)

Cherry
0

Är inte 60 x 35 gätte litet?

Jojsan
0

ok bra :)

Tina-A
0

#5: Tror inte det är meningen att dom ska ha det som permanent bostad! Eller?

Vart har du fått alla burar ifrån? :) Går du och samlar på dig?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

"Grön med silvergaller. Använd endast två veckor. Lucka med högaller på långsidan. Perfekt till isolering av sjuka marsvin eller bebishanar."

Jag tror att hon haft t.ex sjukmarsvin där :D

Jojsan
0

bejtedejte
0

#5, jo, den buren är pytteliten, men den är jättebra att ha som extrabur :)

#7, jag har fött upp marsvin, därför har jag massor med smådjursprylar som jag inte orkat sälja. ;) 

Nu har jag slängt upp en hemsida med prylarna jag ska sälja än så länge, kommer säkert mer prylar allt eftersom jag rensar ut. :)

http://www.pixies.nu/salu

Bild på uteburen kommer att komma upp på sidan under morgondagen, är lite mörkt att fota nu.. ;)

Cherry
0

Okej =P

Clariiz
0

Utehagen av kraftigt minknät. Måtten?? Är den enkel att sätta ihop??

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

KlEMMAAHH
0

Hejsan! Undrar om du 120x60 cm buren är kvar?

mvh Emma

emmsaaan
0

Vill gärna se bild på uteburen. Kan förresten inte se hemsidan.

KvirrZ
0

Den här tråden är jättegammal, från januari.

- Mvh Emma

Romana_12
0

#15 - Håller med dej