Hjälp!!!!!
Jag kastrerade min han kanin i torsdags. Nu ser hans pung ut såhär… Jag vet att det inte ser bra ut och ska kontakta veterinär så snabbt jag bara kan men det är svårt när de är helg… men hjälp mig, vad kan jag göra nu? Finns det något jag kan göra sålänge innan jag kommer till veterinär? Kan det bli infektioner nu? Är det allvarligt? Ge så mycket svar ni bara kan! Är så orolig för honom. Han hoppade upp på sin bur och slog i sig på pungen i går. Vet inte om det varit de eller om han slickat upp stygnen under natten
Jag tycker du ska ringa antingen first vet eller annan onlineveterinär, eller ringa en veterinär/djursjukhus som har helgöppet. Jag vet tyvärr inte hur illa det kan vara men färgerna ser ju inte så bra ut… bättre att ringa ett proffs och rådfråga angående sådant här, än att fråga främlingar på internet!
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Jag har ringt nu klockan 8 när de öppnade. Hon aa att jag skulle tvätta med koksalt lösning och låta de vara. Men om hans humör skulle ändras skulle jag åka in och dem får titta på de