Novell- Orkar inte mer
Klockan var mycket när jag vaknade försenad igen attans också..Detta var 3 gången denna vecka varför skulle jag sabba allt? Det tog ju bara på min fritid jag bestämde mej iafall för att skolka det var första gången jag gjorde det och det kändes lite konstigt .. men jag var tvungen eller rättare sagt var jag ju inte tvungen men ändå, jag mådde inte bra idag mamma och pappa hadde bråkat igår och pappa hadde gett sej av.. vart vet jag inte. Tänk om dom ska skilja sej? vad händer då med mej? då är jag nog redan död kom jag på, jag grunnar faktikst på att ta självmord det står 90% till ja sidan och 10% till Nej sidan. Jag gick upp jag tassade försiktigt upp för trappan och gick in i mammas rum , nej ingen var där.. Nu har jag chansen tänkte jag. Men först var jag tvungen att säga hejdå till alla mina kära. Jag tog upp telefonen och ringde till mamma och sa: Mamma hejdå jag ger mej av nu, jag ger mej av till gud bara så du vet sen la jag på. Jag tog upp en kniv ur mittenlådan i köket först skärde jag ett hjärta på armen sen förde jag kniven till hjärtat och tryckte, allt blev svart
Slut

Puut.

fin ;P
Den var beskrivande och väldigt sorligt. Bra fantasi det där med hjärtat på armen tycker jag. Bra jobbat!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Den var jätte bra!! Men sorlig.
Den var jättebra tycker jag.

Taack :d
4# Taack :D

PUTT xd
Jättebra;) Det var skrämmande och man var som faststelnad i stolen:) mycket bra;)
Men först blev jag lite rädd! Jag såg inte att du hade skrivit novell på Rubriken så jag trode att du hade gjort det!!:S Men som tur var så var det ju inte du
Den var bra :) Fin..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Fin..
Den va bra och sorglig. Kändes bara som att det gick lite snabbt bara.. annars har jag inga anmärkningar. 
BRa skrivet.. Sorligt ju ;)

Jag ändrade lite ;)
Klockan var mycket när jag vaknade försenad igen attans också..Detta var tredje gången denna vecka varför skulle jag sabba allt? Det tog ju bara på min fritid jag bestämde mej iafall för att skolka det var första gången jag gjorde det och det kändes lite konstigt .. men jag var tvungen eller rättare sagt var jag ju inte tvungen men ändå, jag mådde inte bra idag mamma och pappa hadde bråkat igår och pappa hadde gett sej av.. vart vet jag inte. Tänk om dom ska skilja sej? vad händer då med mej? då är jag nog redan död kom jag på, jag grunnar faktikst på att ta självmord det står 90% till ja sidan och 10% till Nej sidan jag har skrivit upp allt på papper. Jag gick upp jag tassade försiktigt upp för trappan och gick in i mammas rum , nej ingen var där.. Nu har jag chansen tänkte jag. Men först var jag tvungen att säga hejdå till alla mina kära. Jag tog upp telefonen och ringde runt till alla som betydde, det var faktiskt bara 3 stycken jag sa samma sak till varje person; jag ger mej av till gud bara så du vet. Jag tog upp en kniv ur mittenlådan i köket först skärde jag ett hjärta på armen sen förde jag kniven till hjärtat och tryckte, Jag Sjönk ihop på golvet och det blev svart.

Du har missat många punkter och kommatecken. Det finns inga styckeindelningar i texten. Rättade lite ^^
_Klockan var mycket när jag vaknade. Försenad igen, attans också! Detta var tredje gången denna vecka. Varför skulle jag sabba allt? Det tog ju bara på min fritid. Jag bestämde mej iafall för att skolka. Det var första gången jag gjorde det och det kändes lite konstigt, men jag var tvungen eller rättare sagt var jag ju inte tvungen men ändå.
Jag mådde inte bra idag, mamma och pappa hadde bråkat igår och pappa hadde gett sej av, vart vet jag inte. Tänk om dom ska skilja sej? Vad händer då med mej? Då är jag nog redan död, kom jag på. Jag grunnar faktist på att ta självmord. Det står 90% till ja-sidan och 10% till nej-sidan, jag har skrivit upp allt på papper.
Jag gick upp jag tassade försiktigt upp för trappan och gick in i mammas rum, nej ingen var där. Nu har jag chansen, tänkte jag. Men först var jag tvungen att säga hejdå till alla mina kära. Jag tog upp telefonen och ringde runt till alla som betydde något, det var faktiskt bara 3 stycken. Jag sa samma sak till varje person: jag ger mej av till gud, bara så du vet.
Jag tog upp en kniv ur mittenlådan i köket först skärde jag ett hjärta på armen sen förde jag kniven till hjärtat och tryckte. Jag Sjönk ihop på golvet och det blev svart._
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Annars var den jättebra, bra fantasi :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Stark berättelse. Jag har själv mått sådär. Suttit med kniven i handen, lekt med tanken. Men som tur var kom jag ut ur de där träsket. Men det är jobbigt och man mår skit..

Tänk på att när man är längs nere på botten, så kan det bara gå uppför…:)
bra skrivet! Även om den var kort var det kul att läsa, tyckte oxå det var jättebra fantasi med hjärtat på armen.

Sorglig men bra :)

Den var jättebra! Fast väldigt sorlig:'(

fin och sorglig berättelse :)
Fin :')

Tack :) Ni värmer ;>