Nej, det har jag absolut inte, älskar mina kaniner! :)<3

Aldrig. Förstår inte hur jag klarade mig utan Engla. Hon är min allra bästa vän, min livsglädje, mitt hopp. Om hon lämnade mig nu skulle jag inte klara mig. Jag älskar henne så ofattbart mycket. Essy betyder också massor för mig, men inte på samma sätt som Engla.
Ibland tycker jag att det är jobbigt att städa buren, men när jag väl kommer igång är det mysigt. Och när det är jättedåligt väder, kallt och blåsigt, och man ska ut till kaninerna så kan jag tycka att det är jobbigt, men jag har aldrig ångrat att jag skaffade dem.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ALDRIG! x)

Aldrig att ja skulle ångra det , Tindra är mit Liv !
Stampe är ju hittekanin men ja ångrar inte att ja tar hand om honom :)

Nej
Verkligen inte!! De är mitt allt<3

Det kan ju kännas liite jobbigt när man ska städa buren, men när man får gosa med kaninen igen är det absolut värt det! Så, nej jag har aldrig ångrat mig :)
Aldrig!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Aldrig i livet. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar mina kaniner. Utan Myran hade jag aldrig klarat sorgen efter Moses, och utan Mio hade jag inte haft något helt bedårande att titta på när jag har tråkigt :)
De fyller mitt liv med kärlek, glädje, bus och gos! Tänk att det ryms så himla mycket kärlek i kaniner? <3

#11: Så liten kropp - så mycket kärlek!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Nej har aldrig ångrat att jag köpte dem :) De är något av de bästa som finns <33

Nope, inte vad jag kan komma på :)

Nej, inte än iallfall. ;) Nejvars, skojar. Även fast det inte alltid har varit de roligaste stunderna när hon varit jobbig.. Hon är ju min bästis, och man kan väl inte ångra en kompis heller <3
Nej.

En gång. När Albin var som jobbigast ångrade jag att jag köpt han imellanåt men när jag tänker på ett liv utan honom börjar jag gråta <3 (Men jag har haft tankar på det innan)
ALDRIG! jag har haft kanin hela mitt liv. jag har haft så många så jag inte ens minns alla. (lite hemskt faktiskt) men jag kommer ihåg min första riktigt egna. Pärlan hette hon. ååå vad jag saknar alla mina FD kaniner.

Nej aldrig.
Aldrig i livet

<3
Nej, absolut inte.
Har levt med kaniner sen jag var 7, nu är jag 15. Klarar mig inte utan kaniner.
Nej absolut inte. Älskar mina kaniner <33
Skulle aldrig köpt dem om jag visste att jag skulle ångra det.
Nej det har jag inte :)
- Mvh Emma
jo, faktigst har jag det..
Varför? blev nyfiken
En lång historia kort ^^
Jo, för inann jag köpte kanin så läste jag på en massa, så efter ett tag köpte jag Pontus i en djuraffär i bäckebol..
efter ett tag började jag känna att han bara bet mig och rev mig och så, vi kastererade honom och tog ut honom.. jag trodde de berodde på tonåren…
men efter ett tag.. rev han mig inte, det var på sommaren.. på hösten började han bita, rättare sagt hugga min i armar och händer..
efter det så har han så gott som bitit mig så gott som varje dag i 3ÅR.. men jag har märkt att om han får vara ute och springa i iallafall 1½timme så har han inte bitit mig.. lite skummt..
blev lite udda.. men aa ^^

Aldrig!!!
Säker på att han inte har ont någonstans?
#27 han är kanske understimulerad? hur länge fick han vara ute när han bet dig?
- Mvh Emma

Nja.. Jag ångrade att vi köpt kaniner när emi gick bort.. Det kändes så jobbigt (hon levde en vecka
)
nej. Älskar mina kaniner, de är mina änglar <3