Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 241 ggr
saikaniner
0

( S ) 2 rexhanar

Säljer 2 kaninhanar av rasen Rex.
Båda är födda 21/5-2020 utav mig, mamman finns att se på plats. Kommer väga ca 2kg som vuxna, är av små föräldrar.
Rexpälsen är otroligt len och mysig, den är även allergivänlig.
De har bott utomhus sedan födseln.

• Inte kastrerade eller vaccinerade.
  • Gjort hälsokontroll och båda kaninerna är friska.

Kanin nummer 1 är en Blå ( grå ) hane.
Väldigt social, framåt och nyfiken. Älskar hoppa runt i terräng och på tomten. Tycker även om mysa i knät, snäll i all hantering. Har ett stort hjärta och en fantastisk personlighet
Har bott ihop med mamman och min andra hona vilket aldrig har varit ett problem med nya kaniner.
Har visat intresse för hoppning och hoppar högt för sin ålder.

Kanin nummer 2 är en Svart WT ( svart med vita fläckar ). Har fått liknande satinpäls (?)
Detta har verkligen varit min lilla bebis, vill alltid vara nära och lämnar mig inte ur sin synvinkel. Han är som en hund och har kommit på inkallning, hoppar lös på tomten och i terräng vilket aldrig har varit ett problem.
Otroligt godhjärtad, framåt och nyfiken. Har verkligen hjärtat på rätt ställe för att bli en familjekanin med inriktning på kel.
Priset är inte det viktiga, prioriterar ett bra hem där de kan få den kärleken de behöver. Ser gärna att de flyttar omgående då jag inte kan ge dem den tiden de förtjänar, tror du att du kan erbjuda någon av grabbarna ett bra hem så hör gärna av er om ni är intresserade.
Bilder finns att se på annonsen, kaninerna finns i Uddevalla.
https://www.blocket.se/annons/goteborg/kaninhanar__rex/92250617

saikaniner
0

Svart hane såld!