Foder
Vad ger ni era kaniner för mat? Jag ger mina pellets på morgonen och frukt och grönsaker på kvällen.

Varje morgon får dom Lottie pellets, nytt vatten & hö. Efter skolan får dom grönsaker & nytt vatten.
På kvällen får dom nytt vatten & hö.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hö och vatten hela tiden. En msk Lottiepellets morgon och kväll. Grönsaker och sånt när jag kommer hem från skolan.
hö,vatten, pellets och grönsaker morgon och kväll :)
- Mvh Emma

Pellets,vatten och grönsaker;) Dom har alltid tillgång till hö=)
Pellets, hö, vatten, grönsaker, knäcke/torkat bröd, grenar.

Mina får frukt/grönsaker på morgonen och sen foder på kvällen. Just nu får de Stampe men jag ska byta till det belgiska fodret Hobby plus när Stampe maten börjar ta slut.

Pellets (Lottie), hö, vatten och grönsak morgon och kväll :)
Lottie på morgonen, när jag kommer hem från skolan byter jag vatten och ger henne grönsaker :)
grönsaker på morgonen och Lottie ,vatten och hö, på kväll/eftermiddag =)

De brukar få frukt/grönsaker på morgonen och pellets, hö och vatten på kvällen :)
Pellets, blandfoder som godis (sällan), hö, vatten, grönsaker och frukt. Grönsaker och frukt dock inte varje dag. "/ Pellets 1/4 dl. hö och vatten alltid tillgängligt.
Fri tillgång till färskt hö, och friskt vatten. Sedan får de Carrier pellets varje morgon, (utom Molle och Rutan som har fritillgång) samt grönsaker på eftermiddagen/kvällen.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com