Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 492 ggr
Keligast
0

Mycket just nu

Är det bara jag som känner att det är mycket skola nu, bli mörkt för fort så man knappt hinner släppa ut eller städa buren (utekaniner). Har inte rastat mina kaniner på länge nu :O Har så dåligt samvete. Hinner bara rasta dom mån, fre, lör och söndagar (varann vecka)

Är det bara jag?

Bejja
0

Jag håller verkligen med dej! Banjoo som bor inne får springa på golvet nästan hela tiden men med de andra kaninerna så har jag samma problem.

Jennie104
0

Jag håller med :

twinnie
0

Imorgon har vi tre stora inlämningsprojekt och ett prov. INTE kul. Varför kan inte lärarna planera in prov och uppgifter efter varandra? Jobbigt!

[Niike]
0

#3 DET undrar jag också! Verkar som de planerar dåligt med flit .. :S

Tycker också det är mycket nu .. Mörkt tidigt, sena dagar..

MarHai
0

Usch, snacka inte om det! Håller på att bryta ihop av stressen!
Idag hade vi tre stora prov! Naturvetenskap, Reptiler, Fåglar.

Är ledig imorrn, det ska bli så skönt! Då ska jag rasta alla kaniner och städa burar.
Även börja planera kaninstallsbygget!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Dior_94
0

Nej, det har jag inga problem med, klart det är ju tråkigt när det är mörkt men jag är ändå med Liam minst en timma varje dag, och Zorro bor ju inne så han får också vara ute och skutta minst en timma varje dag vill inte att dom ska sitta i sina burar hela dagarna.

Om jag har mycket med skolan så får jag helt enkelt skippa att se på det där programmet eller sitta vid datorn, då gör jag istället det jag tycker är det viktigaste - kaninerna och skolan. Då gör jag först läxorna och är med kaninerna sen kan jag göra annat. Om jag nu hade så mycket med skolan skulle jag aldrig köpt Liam heller, vill absolut motionera mina kaniner varje dag. Dock brukar jag få tid med allt som jag tänkt så det är inga problem men om det skulle bli extra mycket med skolan kommer jag ändå ta ut mina kaniner varje dag, så enkelt är det. :)

Men nog kan man väl hålla med om att det är ganska så mycket..

KvirrZ
0

Usch ja!
Idag hade jag delprov i hundkursen och imorgon har jag matte-nationella >.< suck… matte=blää

- Mvh Emma

ciss
0

Har SO-prov imorgon, hur jobbigt som helst. Jordens yta, horstar, gravsänkningar, manteln, yttre kärnan, inre kärnan, inlandsis, istiden, bergarter, berg, bergsbestigning - hur mycket som helst. Hade 17 långa spanskaglosor idag & 13 engelska till imorgon, så det är ändå rätt skönt. Men provet känns jobbigt.

Ska snart ha fysikprov & det gick rätt bra förra gången. Fick 14 fel på matteprovet & 13 på biologin ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Fatta skönt att vi har vårt SISTA prov för terminen imorrn! Kom på det nu liksom :D Och det provet handlar ju om genetik, vilket är helt otroligt kul! Och får jag minst VG på det provet har jag MVG i slutbetyg i Biologi. :););););););)

ciss
0

#9: Gud vad skönt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Vi har prov hela jävla tiden. Och egentligen får man inte ha fler än två prov per vecka, men mina lärare ursäktar med "det är ju bara ett väldigt stort test" Som dem tydligen sätter betyg på -.-

Underbarastebaby
0

Jag håller me!!! Lärarna plågar oss me en massa prov o äcklig mat i skolan så man e sååååå trött när man kommer hem från skolan! Som tur är tar min mormor mkt hand om min kanin när hon är här. på sommmarlovet är det mkt bättre. Då är liksom hela lovets kaninensOskyldig

Sosso
0

#9: Jag hade prov i genetik för nån vecka sen - MVG! :D

Sosso
0

78#11: Samma här!!!

Min jävla no lärare sa först att vi hade prov, men det skulle inte passa in den veckan för då skulle det bli 3 st, vilket man inte får ha. Så hon sa att hon gjorde om det till läxförhör. Jag fick tydligen inte tillräckligt många rätt på förhöret så jag fick göra OM! Det var jag inte ensam om och hela klassen var upprörda, inklusive min handledare. Jag är himla glad att jag har en annan no lärare nu. -.-'

Sosso
0

#11*

johanna_loveAnimals93
0

Jag håller verkligen med. Vi ska få våra första betyg till jul så lärarna måste ta till massa prov hela tiden för att veta hur bra vi är. Men det är ju nu man är som tröttast, när det är så mörkt och så.. :/ Vi har engelskaprov idag, det känns bra för jag tror att jag kan det, det är ganska lätt med engelska tycker jag.

Längtar verkligen till lovet. :P

Dessutom har jag massa julklappar jag måste köpa! :/

SagaoAlfred
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag håller med, fast jag har mkt jobb istället för skola.
Och så har det varit mycket annat (min bästa kompis gifte sig i lördags & jag var tärna å sånt) & ja, en del annat.
Men nu efter den här helgen så kommer det bli lite lugnare iaf =)

psyko
0

Jag ha oxå väldigt mycket att göra när jag kommer hem rån skolan. Men jag har skaffat en massa kompostgaller som de har som de kan självmant motionera sig själva hur mycket de vill.
Om man har kaniner som smiter får man göra den rymningssäker eller ha koll på den.

Ta ut dem i sele kan man göra på helgerna=)

Jennie104
0

Usch ja men snart är det jul lov!

Sotis
0

Jag får faktiskt inte så mycket läxa:) Så jag hinnder att vara med kaninerna varje dag! :D

KajsaM
0

Håller verkligen med!

Hade kemi prov igår, och fick tillbaka matten idag :/ Tyska prov nästa vecka. Och det är mörkt när jag går till skolan och när jag går hem, tur att jag har innekanin :)

qeep
0

Håller med! Det är ju lixom nästan mörkt när jag kommer hem från skolan. Så ska man hinna släppa ut kaninen i hagen och ibland städa buren. Men sen måste jag ju göra läxor också. Så hinner nästan inte med att vara så mycket med Leja när det är mörkt och det regnar ute. MEn idag sluta vi tidigt och de va väl ganska finte väder så idag han jag ganska mycket. :)

pandabjorn
0

påmin mig inte =S

Tina-A
0

Jag håller med! Har praktik nu så jag går upp halv 6 på mornarna och kommer hem helt slut halv 5 på eftermiddagen. Praktiserar på en skola som ligger 1½ timme här ifrån…!!

Finns lixom ingen tid kvar sen på dagen för jag måste gå och lägga mig typ 9 för att sen orka upp halv 6 nästa morgon också. Jag är ingen morgonmänniska om man säger så!! :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Eazyy
0

Håller också med!
Är dock läxfri nästa vecka :D:D

amand
0

#0 Håller verkligen med dig! Jag har 5 husdjur + 3 stycken egna som min familj hjälper mig med. Jag har alltså 5 kaniner att ta hand om själv.
Svårt att hinna med både skola, husdjur och andra intressen + kompisar..
:(

aliciia
0

man får hålla sig till en sak ;D kaniiiiiner :)

Clariiz
0

Håller med.. :/

#9; Vad roligt :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

SofiaGenne
0

Jotack, det känner man igen :/

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Mickis1994
0

Jo, jättemkt. Det är typ så mkt så jag har fått tillstånd (bla. för jag ahr tröttnat på skolan och verkligen nästan hatar det) så slipper jag ma och no läxorna i alla fall till jul…

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar.