Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 3334 ggr
[Niike]
0

Sysselsättning

**Här kan man skriva vad man brukar sysselsätta sin/a kanin/er med.
**
Så om man har idétorka och inte vet vad man ska sysselsätta sin kanin med, eller vad man ska göra tillsammans med sin kanin, är det bara att kolla här :)

[Niike]
0

Mina kaniner älskar grenar, och kan sitta hur länge som helst och gnaga, dels för att det är gott då men så blir det ju även en sysselsättning:)

Jojsan
0

Grenar, ja det älskar de. Även toarullar, rör, saker att hoppa upp på godisbollar (men inte alla kaniner fattar de) m.m. kommer ej på mer just nu.

KajsaM
0

Hampus tkr att tunnlar, hinkar, låder osv. är super skoj! Att skutta runt i/på och ha sig :) Kvistar är också populärt!

[Niike]
0

putt

twinnie
1

Tunnlar, kartongbitar, toarullar och aktivitetsbollar är populärast hos mina kaniner :)

Romana_12
1

ungefär som #5 :)

KvirrZ
0

Tunnlar! alla mina fullkomligt älskar dom, ibland lägger de sig och sover inne i en också ^^, även älskade hos marsvinen :)

- Mvh Emma

[Niike]
0

putt :)

BiancaW
0

Min kanin springer runt i hela vardagsrummet med en boll det kommer godis ut ur (:

qeep
0

Brukar ge Leja pinnar att gnaga på. Har gjort nån sån grej att jag har stoppat godis i en torulle som hon leka med.

När Leja hade varit ute i regnet så satte jag in henne i buren och torkade henne med en handuk och sen la jag handuken i buren så hon kunde ha den där. Och sen när jag kom dit efter 5 minuter igen så hade hon bitit 3 stora hål i den x) Och nu är den full med massa hål :P Hon tycker nog att det är lite roligt :P

[Niike]
0

putt :)

Ellen95
0

Mina kaniner älskar att bita på pinnar^^