Sysselsättning
**Här kan man skriva vad man brukar sysselsätta sin/a kanin/er med.
**
Så om man har idétorka och inte vet vad man ska sysselsätta sin kanin med, eller vad man ska göra tillsammans med sin kanin, är det bara att kolla här :)
Mina kaniner älskar grenar, och kan sitta hur länge som helst och gnaga, dels för att det är gott då men så blir det ju även en sysselsättning:)
Grenar, ja det älskar de. Även toarullar, rör, saker att hoppa upp på godisbollar (men inte alla kaniner fattar de) m.m. kommer ej på mer just nu.

Hampus tkr att tunnlar, hinkar, låder osv. är super skoj! Att skutta runt i/på och ha sig :) Kvistar är också populärt!
putt

Tunnlar, kartongbitar, toarullar och aktivitetsbollar är populärast hos mina kaniner :)

ungefär som #5 :)
Tunnlar! alla mina fullkomligt älskar dom, ibland lägger de sig och sover inne i en också ^^, även älskade hos marsvinen :)
- Mvh Emma
putt :)

Min kanin springer runt i hela vardagsrummet med en boll det kommer godis ut ur (:
Brukar ge Leja pinnar att gnaga på. Har gjort nån sån grej att jag har stoppat godis i en torulle som hon leka med.
När Leja hade varit ute i regnet så satte jag in henne i buren och torkade henne med en handuk och sen la jag handuken i buren så hon kunde ha den där. Och sen när jag kom dit efter 5 minuter igen så hade hon bitit 3 stora hål i den x) Och nu är den full med massa hål :P Hon tycker nog att det är lite roligt :P
putt :)

Mina kaniner älskar att bita på pinnar^^