Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 333 ggr
jees94
0

OT- vad är det läskigaste?

Vad är det läskigaste som någonsint hänt dig ?

ciss
0

Läskigt & läskigt, men det var hemskt när Nattvind somnade in.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Jag vet faktiskt inte.. finns dock 3 händelser som jag kommer ihåg.

När jag var drygt 4 år och hamnade under vatten och inte kom upp på länge (har numera STARK fobi för att vara under vatten)

När min brorsa försvann när jag var.. 9 år (?)

När Expo försvann

BiancaW
0

En läskig sak:

Jag och min syrra var på väg till tåget det var mörkt ute (runt 16.00 på vintern) på vägen till stationen ligger det ett öde hus typ, vi går helt som vanligt. Jag går först. Vi går förbi och då börjar några killar lysa med lampor och skrämma oss,

Jag: Jevlar

Min syrra: Står helt blickstilla står vid kanten av huset, har inte sett killarna än bara hört dem.  ;P

Frida-L
0

#2 Vart försvann han? Kom han tillbaka?

myriis
0

#4: Jo, han kom hem igen. Kommer inte ihåg hur länge han var borta dock..

jees94
0

Det läskigaste var nog när jag och 2 kompisar skulle gå till en annan kompis, det var helt becksvart ute ( bor på landet så det finns inga lampor ) Då kom en bil och vi gick ner i diket och ställde oss där efetrsom vi inte hade reflexer… Då tvärnitade bilen och vi kastade oss ner på marken ( fråga inte varför ).. Bilen backade tillbaka… Sen försvan den.. Då började vi gå igen.. efter 2 min ungefär kom samma  bil igen.. vi gick ner i diket igen.. Han stannade med bilen och klev ut.. vi kastade oss under en gran.. Killen kom ut med ficklampa och typ började leta efetr oss.. han gick typ 1 meter ifrån oss.. Men som tur var så hittade han inte oss..

Vi undrar fortfarande vad han ville oss ?!?! XD

BiancaW
0

#6 Trodde han kört på er? X)

jees94
0

#7 Hahaha nee tror jag inte.. Vi gick ju ut i diket, kanske 4 meter in i skogen…

BiancaW
0

#8 Aha okej ;P

Jennie104
0

Ja det läskigaste hände detta året när det blev storbråk på gatan brevid mej.

Det var en kille som slog en annan med Golfklubba i huvudet..

Tur att dom fick fängelse!

Llinnea-
0

#6 Men usch! Shit vad äckligt :S

Det läskigaste jag varit med om var när jag och några kompisar var påväg hem från skolan. Vi var kanske 9 år. Det gick en gubbe framför oss, och helt plötsligt så tog han av sig jackan och la den i busken och gick vidare.
Nyfikna som vi är, går vi fram till jackan och kollar. När vi stog där och kollade på den så "hoppar" gubben fram ur busken framför oss. Och börjar springa efter oss. Vi springer för våra liv och tro mig pervo gubben som kanske är i 60 års åldern springer efter oss ända tills vi sprungit hem till min kompis. Vi låser dörren. Och väntar tills gubben ska gå därifrån. Han stog utanför huset i kanske en halvtimme. Som tur var kom min kompis granne (man i 30års åldern) och "schasa" iväg honnom.

Salish
0

Det läskigaste var när jag hittade Pelle och Lina döda i sin bur en morgon. En mink hade tagit sig in och dödat dom. Sotis klarade sig iallafall.

Salish
0

#11 Shit vad läskigt! Låter ju som en riktig pervogubbe!

Jennie104
0

Jag kom på mer..

Jag sa ju de där med bråket på andra sidan

En Stund senare gick jag ner till Norens och Där stog en gubbe med kniv som ville in!

Och att jag nästan blev påkörd när jag cyklade det var typ några centimeter

Tina-A
0

#6 + #11: Men USCH vad obehagligt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EllinorK
0

När mina kompisar och jag lekt anden i glaset mitt på natten, och fått reda på att de fanns en mördare på ön och sen gick vi ut för att kissa och då kommer de en gubbe med en ficklampa, vi var livsrädda! Vi trodde de va han som var mördaren :P

Dior_94
0

#6 & #11: Obehagligt!

psyko
0

När min hund en gång hade smitit och varit borta en timme:(

men det visade sig att han hade sprungit hem till en av sina kompisar haha

Ellen95
0

Det läskigaste jag har varit med om och det hemskaste

var när jag hittade min älskade sotis död i sin burGråter Det var så hemskt så jag inte kan fatta det. Det var det hemskaste jag har varit med omGråter  Vila i frid älskade vän<3

Sotis
0

Det var när en felix  hade smiti och han kom aldrig tillbakaGråterHan var våran förra kanin<3

Och när ellen kom in och sa att sotis hade dött:'(

Kommer aldrig att glömma mina älsklingar<3333

[Zoie]
0

#6 + #11 Shit vad läskigt  :O

balelettan
0

När min dotter föddes och var alldeles blå och inte andades som hon skulle. Fick ligga på neo oc få hjälp att andas några timmar.

aliciia
0

#22 fy, vad läskigt :(