Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 248 ggr
Jennie104
0

OT Novell

En Novell ;)

RIP Johanna

Jag vaknade sent jag hade spytt hela natten spytt för jag visste vad som skulle hända idag. Mamma hade redan åkt till jobbet syskona var i skolan utom en Louise då för hon hade ju hängt sej för någon dag sen jag tror det var för 8 dagar sen. Jag och Louise var så lika men nu fanns inte hon och min låtsas pappa som dött i en trafik olycka för 7 år sen.  Min låtsas pappa sörjde jag inte över för han var ett jävla svin han misshandla mej och våldtog mej förresten så var det mitt fel att han dog för det var jag som gjorde det med mammas bil. Idag skulle vi igentligen åka till rätten för att jag hade dödat honom men mamma får nog åka dit ensam. Jag tog snabbt fram kniven som låg brevid min säng. Jag hade lagt den där igår kväll för jag mådde så jävla illa. Jag tog fram den och skärde jämnt en liten spricka i min handled jag förde min tumme över den och lät den bli blodig sedan skrev jag

Rip Johanna på väggen sen gjorde jag det jag förde kniven till halsen och tryckte till. Min sista tanke blev nu är det över sen blev allt svart.

Förlåt att det var en del fula ord xD

Tina-A
0

Varför skriver du så sorgliga berättelser? :(

Det blev lite rörigt i mitten med allt som man så snabbt fick veta så det var svårt att hänga med. Hade berättelsen varit mycket längre så hade man kunnat få veta lite mer om allt som hänt, för det vill man :D Varför hängde hon sig? Vad hände egentligen där med bilen? osv osv :)

Men den var kort och intressant, gör inget med dom fula orden ^^, Beskrivande och sorglig!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EllinorK
0

Du gör starka noveller, din fantasi/handling är bra, men om du utvecklade dina texter, bättre styckeindelning och sånt. Skulle den bli perfekt! Försök göra texten lite mer avancerad med "svårare ord".

Du är jätte duktig!

Kram