Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 445 ggr
Jennie104
0

Prata

Det finns nog redan en sån tråd..

Men jag kan göra en ny :)

Vad brukar du prata med dina kaniner om?

CoNo
0

Jag säger typ med barnslig röst "sööötih! jaa du är söt! åwh gullig xD jaaaa!" typ upprepande *asg* finns ju inte så mkt mer att säga till en liten kanin som sträcker sig upp allt vad hon kan och magen putar ut så sötith :)

Jennie104
0

Jag kan hålla på såhär:

Jappso skau vi spjinga junt studsmattan ja  dät göj vi jaj släpej nej dej häj såj spjigej jaj bjevid däj oj oj rajsär nin!

xD ;)

soten
0

Tjena! E du söt va?, ja du e söt! Lilla fjant Pojtie <3

På kvällen när jag var hos han säger jag typ samma sak, sen godnatt <3

Ellen95
0

Jag säger typ mina små sötungar bebbisar,älsklingar,sötpluttar,  och några hundra ord till som jag inte kan skriva:P

Sotis
0

Jag brukar typ säga mina söta små gullepluttar,småsötisar,bejbpluttar och mycket mera ord ;)

KajsaM
0

Alltid :)

senna
0

det är inte något "speciellt", utan det brukar bli mer som såhär:

heeey babyys, vad gör ni? vad har ni gjort idag? har ni druckit mycket vatten nu, och har ni ätit all mat ni fått av mamma?. vill ni pussas? eller kanske ut och springa? jaaaaaa. ma baby boooos. mamma älskar-älskar er. vet ni det?

sputtnick_plexus
0

Jag brukar säga typ åh, vad jag älskar er, gullungar osv.. :P

Flippa
0

Haaj bebisen <3 Du är min lilla maaajskorv .. <3

Säger olika varje gång :')

ciss
0

Blir olika nästan varje gång, men säger alltid "God morning sunshines!" på morgonen.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

_häääj på er mina snuffigrufsplufsar, mina bedårande charmiga holeyfjong, bertil och bus. jag älskar er mina snufsgos lilletiploos som sitter i hörnet. min honeymoon, lilla plufsan du är ett galet gos lilla charmiga söta korviga korveeeen! bulleeeen kom å pussa. min snufsgosplufsrufs lilla fjuuuunan! é du fjuuuni essan, eeee du det eller? jaaa mitt lilla busfjun!
_

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se