OT- Julklappar
Har ni köpt julklappar än ? Vad kan man köpa för julklappar ?
Har inte köpt ännu… Borde köpa.. ska nog köpa nästa vecka :)
Har ingen aning om vad jag ska köpa… :S inte bra..

Älskar att köpa julklappar! Har köpt litegrann. Kaninerna och Snutte ska få godis och borstar. Snutte ska även få ett nytt hus. Jag ska köpa en bok om pappas stjärntecken till pappa. Finns på Bokia, kostar en femtiolapp eller så.
Mamma ska få hemmaspa-grejer från The Body Shop & en handcremé från Åhlens. Mamma och pappa ska tillsammans få en grytlappat som jag virkat och en lertomte, jättesöt.
Vad mina kompisar ska få vill jag inte skriva ut då några av dem är medlemmar här. Några tips? är smink, smycken, kaningrejer till den kaninintresserade, presentkort & prydnader.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Det står tre svar men det finns ju inga svar

#3: Va? Jag & Jojsan har ju svarat?
www.frihetenskaniner.se
Inläggen kom när jag skickade förra inläggen

#6: Vad har du köpt då? :)
www.frihetenskaniner.se

Jag har inte köpt någon julklapp ännu!x)

Älskar att köpa julklappar. Så himla roligt och mysigt!
www.frihetenskaniner.se

Jag tycker att det är jätte kul att köpa julklappar^^ men ibland är det lite svårt att hitta saker som passar:P

Idag så köpte jag "rullkoppel" & julgodis till Uzza, djuraffären hade blandat allt & lagt på en jultallrik. Superfint :)

ska åka och shoppa julklappar på torsdag ;) till mamma : schampo, duchcreme, tröja, underkläder, tidning, eller nått liknande .. :P till pappa: ducshcreme, tidning, choklad, tröja, underkläder eller nått likande :P sen orkar jag inte räkna upp mer ska köpa en massa julklappar x)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag tkr okå det är skoj! Har dock inte äns köpt en :O Borde skynda mig lite ^^
har köpt
MAMMA; en porslinsfigur, å nån dyr hudgrejj :P
PAPPA: En bok han vill ha, en Film å lite annat
Gbä; En porslins anka, och så ska hon få en gossedjursråtta (hon hejar på AIK )
Frida; Något till hennes katter tror jag =)
har bara köpt till alla djuren ännu x)
- Mvh Emma
jag har inte köpt nåt alls O.O *panik* Ska typ köpa till 9 kompisar + min familj (5 st) och så Belle och Lowe då. Förstår inte hur jag ska hinna.. :P
Har köpt lite julklappar och vet vad jag ska köpa till vissa också :D
Marre: Capo, Notbok (Elvis) och 2 plektrum
Nilla: Smokie cd
Gabbis: 2 pocketböcker
Mormor: Vas som jag har målat på
Farmor: Samma som mormor :)
Sen vet jag inte :o Tror att Lisa ska få nån hudsak :)

#17: Kulklappar? ;)
www.frihetenskaniner.se

#9: Visst är det? :)
#18 Haha, kan va de me x'D Ska ändra nu :)
Har inte köpt något. Julen är överskattat.. Men får väl köpa lite iallafall, jag menar, om jag inte ger nått får jag inte något heller.. Iofs önskar jag mig bara en sak som jag aldrig kommer få. Well, man kan hoppas.