Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 339 ggr
Jennie104
0

OT Fredag igen

Fredag igen då :)

Vad ska ni göra i helgen då?

Jag ska nog bowla om jag mår bättre ;) på årjängs nya hotell ;)

/ Jennie

Taci
0

E du sjuk? Aj då :/

Ja, för en gångs skull ska min helg bli rätt kul. Imorse skulle jag vart hos frissan o gjort slingor, men hon ringde o va sjuk!! :( Så det börjar ju inte så bra iof. Men iaf, i eftermiddag åker jag o ett par till till Linköping för å kolla på LARS WINNERBÄCK :) Blir min tredje konsert med honom, wihoo =) Imorron är jag bjuden på födelsedagsfest, så då blir det partajjjj =)

SagaoAlfred
0

#1 ÅH! fasiken vad avis jag blir. jag vill ocksååå se honom! <3

Om två timmar åker jag till stan med min kompis Erika. Vi ska handla lite julklappar å sådär :)
Ikväll blire idol & mys å babbel osv.

Imorgon jobbar jag & på kvällen ska vi vara några kompisar hos en annan kompis :)

På söndag jobbar jag också :)

Jennie104
0

Ja juste Ikväll är det ju Idol det måste jag ju bara se!

Sotis
0

Äntligen är det fredag! :D Imorgon ska jag kanske fara och kolla på en julshow där jag rider. Men sen ska jag nog bara vara hemma vara med kaninerna och ta det lugnt :)

Ellen95
0

Äntligen fredag!

Fredag: Ska bara vara hemma och ta det lungt. Vara med djuren^^Rida om det går är så dåligt väder=/

Lördag: Ska kanske på en julshow som ridskolan som jag rider på har ordnat:) Rida också om vädret inte är så dåligt=/

Söndag: Vara med alla djuren och kanske vara med en kompis^^Rida=)

KajsaM
0

Skönt med Fredag!

Idag blir mys själv med djuren och idol. Imorgon slalom :D:D Med 3 kompisar, och söndag julshow i stallet :)

sputtnick_plexus
0

Äntligen fredag!

Fredag: Idag har jag varit i skolan, nu sitter jag här inne på kif.. ^^ Senare ska jag gå ut & vara med Sputtnick & Plexus. Ikväll ska jag fara på genrep i stallet för julschowen som är imorgon. ^^ Och så ska jag se idol finalen :) , Spännande! :D

Lördag: Imorgon ska jag fara till stallet och vara med på julshowen, ska bli väldigt kul ^^ På kvällen ska jag tare lungt & vara med mina små älsklingar <3

Söndag: På söndag tror jag att jag ska till stallet, ska vara med ninerna och bara ta det lungt. :)

twinnie
0

Idag ska jag på ridning, sen bara mysa hemma :) Fredagar är mina myskvällar!

Imorgon ska jag shoppa lite har jag tänkt. Kanske lite julklappar också..

På Söndag ska jag plugga ^^ kul :P

skanorskaniner
0

Fredag: Snart ska jag till Stallet och ikväll ska jag på fest.

Lördag: Utställning på Spillepengen och om det inte regnar på eftermiddagen så ska jag hoppa med kaninerna.

Söndag: Ska jag och kaninerna till malmö och hoppa hemma hos en kompis.

Majsbecka
0

Fredag: Idag ska jag bara slappa, se på Idol och vara GRYMT avundsjuk på min klasskompis som är i globen och ser hela finalen live! o____o

Lördag: Baka lussekatter och pepparkakor med mormor och mamma :D jättemycke myyys <3

Söndag: Ska jag vara på konfan från 15.00 - 19.00 så jag missar boxerzizen :/ Men konfa träffarna burkar vara roliga ;D

Elina.
0

I natt bär det av till Helsingfors, och jag kommer hem sen på lördag kväll/natt. På söndagen gör jag väl inget speciellt :-)

Lizzan
0

Kom just hem från skolan, for förbi mamma och gullade och motionerade Isak och Myran ett tag, sen for jag till pappa och fixade med Guldus. Och nu sitter jag här :)

På lördag så ska jag först gå på stan på morgonen och köpa kläder till luciashowen, har lite som fattas. Sen är det genrep på stallet klockan 13.00

På söndag är det luciashow hela dagen :)

myriis
0

Äh, jag venne..

Fredag: Skola -.- , sitta vid datorn och mysa med ninerna

Lördag: SOOVA! Plugga till mitt jävla prov, vara avundsjuk på mina kompisar och sova .

Söndag: deppa -.-