Byta bur
PÅ Lördag ska Molle och Rutan byte burar, (mockar på lördagar).
Varför?
Svar: Molle lyckas hopa upp ca 55-60cm ut cenom en springa på ca 6cm. (?) Hur fasiken är detta möjligt? Jag försöker täcka för men det funkar inte. Och jag tycker inte om att han är utanför buren precis.. :/
1. Han kan skada sig
2. Han kan para sig med Rutan, så hon får ungar och dör.
3. Han har redan kommit till Lollpiops box och fått sig ett bett.
Ping Pong tog sig dock aldrig ut.. Rutan som är en mycket lugnare kanin, och inte lika smart. Är jag nästan säker på att hon inte kommer ta sig ut ur buren. Skulle hon också det. Ska fixa en bättre vägg på den :P. (Jag skulle gjort det, men eftersom jag ska bygga om i April-Maj så tkr jag det är lite onödigt..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

byt bur du… men se till att göra rent ordentligt! :)
#1; Det gör jag alltid :P. Allt innehåll ut ;). Du kanske ska komma och hjälpa till? (A) ^^ Du kan få lämna kärran :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

xD Jobb? *spyr* …
ne jag skojjade bara ! men efter kanske vi kan gå på Tuna Park och göra våran fina shopping!!! XD :D
#3; Ja, vi är ju såååå duktiga på att shoppa julklappar :P (NOT) xD Hahaa.. Men vet inte :P.. Ska ju på stan med Tessan i morrn.. (om jag mår bättre) och har ju inte allt för mycket pengar just nu xD. Sedan är Lördag - Kanindag.. :P. Fast visst vi kanske kan åka in typ 2 timmar eller nått :P.
Ojdå.. nu blev det oT xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

:DD vi kan prata vidare på MSN!!!
jo det är bättre :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Förstår inte riktigt varför du inte bara täcker igen sprickan? Men det är kanske något jag missat bara :)
#7; det går inte :P. Jag har gjort det! Men grejjen är den att höet är på andra sidan.. :/
Så den bästa lösningen är att de får byte.. :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hoppas det löser sig:)
JO.. Jag med..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lycka till ! (skulle jag komma o hjälpa?)
#11; Gärna :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com