Kulltema
Hej! Jag vill gärna ha kulltema förslag så jag kan sitta o klura i månader på namn(namn som ungarna blir reggade i) min hona heter Nothing Stopping Me ”Kiara” och hanen heter Boy In Love ”Jungkook”, vill helst ha namn o sedan smeknamn till hona då jag hade tänkt att spara en som blir bur kompis med Kiara(mor o dotter). Då jag ska ha härstamnings bevis på ungarna så ska de ha ett namn och familjerna/personerna som köper ungarna får bestämma smeknamnen hur bäst de vill:) (Vet inte vilken grupp jag ska sätta tråden i så jag sätter den i kullplanering)
Jag har haft låttitlar från specifika Kpopgrupper (INFINITE exempelvis) och Kpopidoler på mina hamsterkullar 🙂Har flera kullar planerade med Kpop-tema där jag använder låttitlar från olika grupper. Har även haft en generell kull med temat "Kpop Songs".
Annars har jag även haft några mytologiska teman såsom nordisk mytologi eller romersk mytologi. Har även haft en Lyricskull där alla hade en del av en låttext som namn. Exempelvis Never Don't Mind About A Thing från EXO's låt Call me baby.
Andra teman jag haft, några exempel bara: choklad, glass, träslag, stjärnor, ädelstenar, frukt
Ta något som intresserar dig 😃
Kanske en kull med temat BTS låtar? Eller Lyrics från BTS låtar? 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#1 åh, ja älskar kpop haha men jag har ju redan ett kpop tema på Jungkook då hans smeknamn är efter BTS Jk o namnet är efter deras låt Boy With Luv😁Så tänkte ksk ett tema av generation 3 kpop låtar (BIGBANG, 2NE1, SuperJunior m.m)
Oj såg mitt fel nu, generation 2 menar jag! Då ingår BIGBANG, 2NE1 o Super Junior m.m men i generation 3 är ju nu o BTS, BLACKPINK o EXO ingår i den ju😂
Låtar som du gillar eller grupper. Grekisk, romersk, nordisk, egyptisk mytologi. Filmer av en viss filmskapare. Ex Hayao Miyazaki filmerna som Spirited Away, Howls Moving Castle m.m.
Själv har jag ofta använt mig av böcker eller tv-serier/filmer som jag lyssnat på/sett på under perioden jag skulle komma på namn.
Hade tex en Harry Potter kull (men dock utan huvudkaraktärernas namn utan mer av karaktärerna i bakgrunden, fick mig även att inse bristen av kvinnliga karaktärer så kullen jag fick bestod av 7 honor och två hanar :P).
Annars är jag själv förtjust i mytologi och kollar gärna där efter namn. Eller väljer namn efter betydelse.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#2 Ja kör på ett Gen 2 tema 😃
Har du någon favoritgrupp? Ta exempelvis BIGBANG låtar, dom har ju massvis med bra titlar som går att använda.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#6 jag ska fortsätta att tänka och titta runt lite men hittar jag inget annat tema som verkar bra så får jag ta ett BIGBANG tema😁