Kanin iFokus

Kanin

Etikettmånadens-kanin
Läst 357 ggr
Memeb99
0

Desperat kåt kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en 5 år gammal kanin som är desperat och konstig. Han har en gosedjur som jag kallar för ”mr croc” som jag hittar honom sitta och jucka mot ibland, och det sjukaste är att ikväll så såg jag att han hade bitit hål i en matta och dumpat av sin säd i hålet. Det var basically vitt och såg ut som sperma så jag antar att det var det. Det som är ännu värre är att han försökte slicka upp det efteråt och det är första gången jag sett det så antar att han aldrig gjort det här förut men han börjar bli kreativ och jag är äcklad med tanke på att han brukar komma och slicka mig i ansiktet ibland när man ligger och softar… är det någon som har upplevt något liknande med sina kaniner? Är jag ensam med att ha en konstig och extremt dirty minded kanin hemma?

Katti
5

Jag har svårt för att man sätter mänskliga värderingar på djurs instinkter. Känns det jobbigt att han har ett naturligt beteende om han inte får utlopp för på det sätt som naturen avsett så är det ju inte svårare än att kastrera kaninen! Kaniner tvättar sig i rumpan också, samt äter sitt bajs, så… 😉!