OT: 1 December!
Hej!
någon mer än jag som Värkligen läängtar till julafton!?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :D !!!!
JAG!!! :D

Jag gör. Det är så himla mysigt - tända ljus, sprakande brasa, julsånger på radion, massor av snö, kaninerna i vinterpäls, julgran ..
Inte bara själva julafton utan hela julen är bara så himla mysig!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAG!
Som in i ……….. julen är typ det underbaraste som finns!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Nej det gör jag inte :P

#6: Varför inte? ^^
www.frihetenskaniner.se
#7 tycker det är så stressigt :P Vist jag gillar att slå in julkllapar och köpa och få. Och baka julgodis. Men jag tycker det är så j*vla stressigt :P

Jag längtar jättemkt :) Det enda tråkiga är att vi inte ska vara hemma på julaftons kvällen så får fira med kaninerna på dagen.
JAAAAAAAA! Så mysigt.. <3

JAAA KLART JAG GÖR :)
Japp! Det är så underbart, det ciss sa lät så härligt!

#12: Haha, håller med! :-)
Ska göra knäck och julpynta idag. Så mys!
www.frihetenskaniner.se
Jag längtar! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Näääee >.<

#15: Vaaaarför? Julen är ju det mysigaste som finns! Förrutom mina kaniner då :-)
www.frihetenskaniner.se
#16: Skojjar du? :P Varje år åker vi ut till landet om umgås med pappas släkt och det är inte ett dugg kul. Jag är inte särskilt förtjust i min släkt och jag får aldrig något jag vill ha ;p Möjligtvis skulle julen vara bättre om jag fick umgås med dem som jag vill umgås med, inte dem som mina föräldrar vill att jag umgås med -.-
Sen är allt så stressigt och alla "måste" vara glada och allt är så, plastigt liksom.. Det är samma sak år efter år.

Underbart ;D Min första jul med kaninerna ;)

Jag :)
Har köpt en julklapp till Frallan: En ask med yogurtdroppar:)

#18: Samma här :-)
www.frihetenskaniner.se
MIn första jul med min kanin Sprite och det är så himla mysigt med julen
JUUUUWLÄN ;D <3
JAG! Jag älskar hela julen. Hoppas ni alla får en rolig jul :)<3
jaaaaaaaaag!!! Det är så kul och pynta på rumet fullt med glitter och tomtar , och sätta in den pyttelilla julgranen på skrivbordet ;)

jag längtar<333 förutom att man blir fattig
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Julen är nåt av det mysigaste som finns! det bästa är att min bror och ena syster som inte bor hemma just nu ska komma hem <33333 :D
#27: Vad roligt :)

Jag längtar väl till julen fast jag fyller år idag så det har jag inte tänkt på så mkt innan…
Jag ska sy ett täcke till Ponti i julklapp :') <3

Det jag längtar mest till är Julmarknaden i Gamla stan. Det är verkligen så sjuuuukt mysigt där! Inte alltför mycket folk, doft av brända mandlar och lussebullar. Flera stånd där de säljer gammaldags karameller och hemslöjd.
Det är ganska mörkt, men gatorna är upplysta av lyktorna och små lätta snöflingor singlar ner från himlen - DET kallar jag jul! <3
#29 Grattis! :)

#31 håler med!,brukar också vara där.. just det, juklalendern, vilken tid är den?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
jag :)
- Mvh Emma
Jag! :)
#29 grattis :)
Nästa helg ska min skola ha julmarknad.. det ska bli så kul!! Min klass ska sälja hemlagat godis :P Så vi ska pynta om hela klassrummet och massa saker :D
jag :)

Jag lääägntar jätte mycket till julafton:D
längtar som bara den :D och dagen efter drar vi till thailand :D o då längtar man ännu mera :D

#33 jag tror den är 18.00 eller 19.00 .)

jaaaaaag längtar jätte MYCKET!!!!!:) Det är så mysigt med jul:D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :D
#28 :)

#17: va jobbigt…
#44: Åh, vilken mysig bild!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggg göööööörrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

nej det gör jag inte.

#47 varför inte??
#47: Varför inte.. ? :(

Jag ;) Älskar julen stämningen, släkten, julgran, snö, allt! :D

#48, #49: för att jag och min familj är muslimer. Muslimer firar inte jul. Meningen att längta till det då. :P
#51: Jaha, okej.

#52 - japp!

Om jag får fråga, längtar ni till julen eller till julklapparna? För det verkar så på de flesta :)
Själv längtar jag till julen. För då samlas hela släkten, och ja, jag älskar släkten ^^
#54: Jag längtar efter allting, julmaten, träffa hela släkten :)

#54 jag lägntar till typ allting:) julmaten,julklapparna,träffa släkten och sånt^^,
#54 jag längtar till jullunchen hos mormor med en del av släken, skitmysigt :)
- Mvh Emma

#54: jag längtar till båda delarna… då alla (nästan alla) kommer och så får man öppna julklapparna! :D xD

#54 - Ja längtar tills Julen , Julklapparna , Släkten , Julmaten och massor som hela familjen gör tillsammans..
Men det här blir min sista jul med hela familjen.. Min mamma och pappa ska skiljas efter julen
Känns lite jobbigt..
Jag längtar till hela julen, det är ju inte bara julklapparna som är kul. Älskar julmusiken, julmaten och fina dekorationer, sen att se på kalle ankas jul, det är så mysigt!!
#59 vad tråkigt :/
#59 Vad jobbigt:/ Tröstkram<3
Jag längtar till hela julen i sig, allt som ingår - bland annat julklappar (a) :) Men framförallt umgås med släkten, julmaten och julmyyset, pynta, göra godis, pepparkakor och lussekatter.
:D:D:D
Ja jag längtar verkligen! Älskar julen, mys med familjen, god mat, Kalle Anka på tv och mest av allt älskar jag julklapps utdelningen. Inte så mycket att öppna mina egna paketer utan mest att se när andra öppnar sina paket. Just i år längtar jag efter att se min sons min när han får sin kanin!!!