dvärg sjusovare
dvärg sjusovare. ingen rått annons så ni får radera om den känns opassande för forumet
pga min väns sons allergi har jag fått tagit hand om alla hennes sjusovare. hon bad mig sälja av lite så kanske hon kan ta hem någon senare när hans allergi sjunkit. fick med lite andra djur med men som de ej vet om de klarar att sälja ännu.
så nu finns det några dvärg sjusovar ungar till salu. både besläktade och obesläktade. honor och hanar.
200:-st eller två st för 300:-
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
har hört talas om sånna men vad är det för djur egentligen? Vad gör man med dom och hur tar man hand om dom och så, är de svåra att få tama? har du nån bild?
Jag har nog inte tillräckligt med tid och så för fler djur så jag är väl inte direkt jätteintresserad, men det hade vart spännande att veta…Vill du bara att dom som är intresserade av att köpa ska svara kan du bara bortse från mitt inlägg :)
där finns massa bra info och bilder. de är små och väldigt enkla att ta hand om. extremt söta att se på.. lite som ett akvarium fast med pälsdjur ;-) är lite natt djur men kommer gärna framoch ser vad som händer.. klättrar som galningar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.