Kanin utan öra
Hej!! Igår när jag åkte till en djuraffär för att köpa nya vattenskålar till kaninerna, så gick jag förbi djuren som såldes där. Det var tomt i alla burar utom en, en ensam liten kanin som såg så ledsen ut, och med bara ett öra. Jag kunde inte låta bli att köpa honom, kaninerna där kostar 550kr men eftersom han saknade ett öra (hans mamma bet av de vid födseln) så kostade han bara 200kr. Tycker de är lite taskigt att man sänker priset så mycket bara för de, han är väl lika mycket värd som en kanin med två öron? 🧐 eller vad tycker ni? Hade ni betalat fullt pris för honom? Jag hade redan bestämt mig innan jag fick veta att han var billigare. Jag är så glad att jag hittade honom! Han har många kompisar runt sig och han ser mycket gladare och piggare ut nu☺️
Jag hade inte köpt ifrån djuraffär ifrån första början, men annars hade det berott på vad jag skulle göra med honom. Som enbart kelkanin hade jag nog betalat fullpris.
”hans mamma bet hans öra”… vem sa det till dig? Djuraffären eller, nä men dom kan inte veta sånt
#2 där jag köpte honom fick jag veta exakt datum när han var född och annan information om hur han var osv och vilken uppfödare han kommer ifrån som även bor i närheten.