Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 592 ggr
balelettan
0

Ny här

Hej hej!

Jag är ny här och tänkte gen en snabb presentation av mig själv. Jag är 28 år och har faktiskt ingen kanin för tillfället men han är på väg. Ska hämta hem en lejonkanin unge nästa vecka. Längtar…. Nu är den tyvärr inte till mig utan det är min son som snart fyller fem som ska få den i julklapp. Han tjatar ihjäl mig snart om en kanin. Men jag har redan planer på att skaffa en till till mig själv till våren. (kanske en fru till honom :) )

När jag var liten hade vi massor av kaniner i många olika raser bl.a hermelin, dvärgvädur, fransk vädur, belgisk jätte, holländsk kanin och en hel del blandningar. Ser fram emot att bli kaninägare igen.

Andra djur vi har för tillfället är hund (grand danois), katt och höns.

Tack och hej

Trasdocka
0

Välkommen och hoppas att du kommer trivas här :) Härligt att bli kaninägare igen! Efter 12 år som kaninägare och ca 4 som uppfödare har jag väldigt svårt att tänka mig ett li utan de små älsklingarna =)

Jojsan
0

Välkommen till kanin.ifokus! :) Detta är verkligen en jättebra sida, man kan lära sig massor om kaniner men du vet nog redan massor ;)

MarHai
0

Välkommen hit!

Roligt att du har haft holländare!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

KvirrZ
0

Välkommen hit!

Glöm inte att visa bild när du fått hem den lilla kaninen :) ^^

- Mvh Emma

Dior_94
0

Välkommen, hoppas du kommer trivas! :)

sputtnick_plexus
0

Välkommen, hoppas du kommer att trivas :)

Mandaah
0

Trevligt :D

KIF är då alltså världens bästa kaninsida :) Eller ja, bästa sida, whatsoever…

Hoppas du kommer trivas och lära dig massvis :D

[Niike]
0

Varmt välkommen!:) Kul att du ska skaffa kanin igen, det kommer du inte ångra!;)

Romana_12
0

Välkommen hit :) Glöm inte bild på den där kanien :)

vickan1976
0

Kul att du hittade hit!

Har faktiskt köpt en kanin till mig själv, barnen var inte särskilt intresserade, så jag kan verkligen rekomendera dig att skaffa dig en egen också.

Ellen95
0

Välkommen hit!^^

Sotis
0

Välkommen till världens bästa kaninsida!:D:D

johanna_loveAnimals93
0

Välkommen! jag garanterar att du kommer trivas. ;)

[mangaa]
0

välkommen ^^