Första Advent :)
Idag är det ju första Advent, vad ska ni göra? Jag ska nog pynta lite, och sedan fota Opal i skogen tror jag. :D
FÖRSTA ADVENT :D

Jag ska pynta i stallet och städa hela stallet. Vara med kaninerna!:)

Okej, låter ju kul :)
Ska städa hos kaninerna:) Och ut och hugga adventsgran^^

Ska göra samma som #2:)
igentligen skulle jag varit på hopptävling just nu, men ingen kunde sjutsa mig så nu är jag hemma i stället=(

#6 vad synd=(
Kom på att jag ska nog fota kaninerna lite också :)
Ska baka lussebullar! Kan inte ta ut kaninerna i hagen, för det regnar och blåser som tusan…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Ska nog pynta lite.. Men tyvärr har jag läxa som måste göras :( vill så gärna ta ut kaninerna och fota innan det blir mörkt.. men vi får se om jag hinner. Annars tar jag ut de när det är mörkt… :/

Ska strax ut till kaninerna. Dom ska få komma ut & promenera i sele. Hade tänkt fota men det snöar så himla mycket.
Ska också pynta lite ikväll :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ska försöka pynta lite jag med :))
Ska till pappa imon och pynta :D

Liam: Jag har bytt vatten x antal gånger (som jag gör varje dag) han har också fått skutta lite i sin Hage och sen var vi på en liten promenad jag har även gosat med honom.
Jag har även städat buren.
Zorro: Jag har bytt vatten (som jag gör varje dag) fixat lite i buren, gosat jätte mycket, han har också fått springa ute i mitt rum.
Min bästa vän gifte sig igår och jag var tärna och toastmaster/värdinna så idag har jag varit bjuden hos dem för fika & presentöppning och nu ikväll blev jag bjuden på restaurang å så :)

Jag var ute på "julskultskyltning" och hittade några julklappar^^ Red även igår, tänkte pynta men det blev inget.