Vad? :)
Vad har ni i eran kanins toalätt? :)
Och vad rekomenderar ni? :)
Toa lätt eller Spån

Mina kaniner har inte toalätt.
Själv har jag spån, funkar helt ok men ska köpa något annat men det blir aldrig av… x)
Funkar kattsand bra tror ni? xD

Har inte toalätt till nån av mina kaniner.
Har inte toalett till nån av mina kaniner.

Hade toalett men Mulle tugga sönder den så vi tog bort den. När vi hade så var det spån i den
jag har spån
- Mvh Emma

Jag har Toa-Lätt , det rekomenderar ja :) Jag älskar Toalätt :)
jag hade halm, men nu (idag) har jag bytt till toa-lätt.. får se hur det blir.. :) På landet har jag spån.
Spån :)
spån här också, kanske jag ska skriva.
Det funkar inte för mej att ha toalett för att dom "välter" ut den, jag har testat …

#11 - haha , gulligt <3
#12: hihi , joo det är ganska gulligt faktist<3

#11 hihi gulligt:)<3
#14: Hehe jaa, och så tar dom i i kanten och får allt bajs och kiss över sig .. :S Så det är liiite bättre att köra med spån .. :P

#15 du kanske hade för lätt låda?:P
jag har toa-lätt nu, funkar jättebra förutom att det fastnar i kjolen på stitch…Had kristalkattsand förut de var super men det blev så himla dyrt i längden tyvärr…

Jag har spån.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Har spån till Buffis!
Har toa-lätt. Hade spån förut men toa-lätt dammar mindre och jag verkar vara lite allergisk mot spånet (?)..

Maja har en speciell bajshörna i sin bur och det är spån där, i resten av buren är de blandat spån, halm och hö ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Spån har jag i toalätten. Kan inte ha kattsand, då pissar och bajsar hon inte i toan :/