Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1052 ggr
Jennie104
0

Stabilt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ser detta stabilt ut?

Det är en hylla som vi vält..

Jennie104
0

Det är riktigt hållbara kanter osv.. och den gungar inte.

Jojsan
0

Svårt att se när det är en filt där..

Prizma_o_Kristall
0

Jag tycker inte det ser särskilt stabilt ut… Om kaninen typ får panik kan den ju springa runt i buren så den far ner emellan de 2 stänger eller vad den nu står på…

Kramar//Carro

annaforsgren
0

vadska du ha den till?

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jennie104
0

Asså det är svårt att se på bild ..

ciss
0

Jag tycker inte att det ser stabilt ut. Din kanin ser inte ut att ha  sitthylla eller hus. Ifall du inte har det - skaffa.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Om du tar bort filten och fotar så är det lättare att se :)

sputtnick_plexus
0

Jag tycker inte heller att det ser stablit ut.

Jennie104
0

Den gungar inte eller nått.

malinroth
0

Det är ng bara ni där hemma som kan avgöra om det är stabilt eller inte… Om du tycker det är svårt att avgöra så fråga dna föräldraraltid bäst att vara på den säkra sidan ) Om det är golvkallt är det ju bra om den kommer upp en bit iaf.

Dior_94
0

Håller med #10.

Romana_12
0

Jag tycker inte det ser så speciellt stabilt ut, är jappo innekanin eller utekanin? :/

Dior_94
0

#12: Jag tror att buren står på nån sorts altan.

Jennie104
0

Jag tycker det är väldigt stabilt det gungar inte och hon trivs bättre än när den stod på Golvet.. och hon springer ju runt med inte rör sej buren xP

Jennie104
0

det är på en altan.

Romana_12
0

Varför köper du inte en typ '' utebur '' eller nått ?? Dom är väl bra och så kan man ha hus och sånt :) Det är nog lite varmare på vintern då :p

Jennie104
0

16# Hon har utebur också men hon fick vara i denna nu eftersom det spö spö regnade.

myriis
0

Är det en isolerad altan?
För annars lär det bli ganska kallt för henne..

aliciia
0

#16 hon har en ute bur sån sån vanlig me ett hjärtlås..

fattar inte varför  ha en inne bur ute :/

twinnie
0

#17 Men det är ju tak på uteburen? Då går det bra att han henne där i regnet också :)

Jennie104
0

Oj oj oj vad är isolerad XD

Det är väggar runt hela fast längst bort är en öppning. Också har vi några plast fönster och några som inte är plast

Jennie104
0

20# Asså det regnar in ändå.. när jag hadde maten ute där hon springer så blev den blöt när det rengnade,

Bejja
0

#17 Jätte fin utebur! Kan inte den få vara på altanen? :) Våra kaniner är i sina uteburar på vår altan och det funkar jätte bra ^^ Fast det finns inte någon plats över.. Men du har ju bara en.

Jennie104
0

så ser det ut inuti buren

Romana_12
0

Men lägg in uteburen i altanen?

huldisen
0

Skaffa ett hus eller en sitthylla i fall om du ska ha den i inneburen.

Tisdus
0

Sån där utebur har jag också, den står på altanen på vintern, dels för att det är snäppet varmare där än vad det är "utomhus-ute".

aliciia
0

Ställ in uteburen på altanen

Pinacoladas
0

Jag förstår inte riktigt meningen att ha en innebur ute? Även om det regnar in, så kan hon ju hoppa in i bo delen, sätt annars uteburen på altanen, för om hon skulle bli rädd, om det skulle komma en räv eller vad som helst så ska man inte ha en innebur utan något hus där hon kan krypa in!

Jag har ställt buren på altanen