OT Ingen Skola !!
kolla-> www.gt.se
Söndag morgon var det någon sjuk jävel som satte eld på min skola :O Mitt klassrum är helt jävla borta! brann ner till grunden helt. Och mitt skåp :/ hade min idrottspåse där i, med skor och allt, Och vart ända papper och bok är aska.
Antagligen är det någon som är trött på skit skolan och gjorde det som måsste göras xD hehe neh, men skolan är skit dålig ärligt talat.
så nu ska vi "göra det bästa av situaskonen" och vara i miskonskrykan :( Min klass och två 9 or . hela skolan är uppdelad på olika ställen i gråbo .Fast vi har inte äns en penna , så vafan..
//Nathalie
Oj då.. :S Vilket kaos!
Men jösses..! Vilka människor det finns alltså!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
:S

haha kanske inte är så intressant xD

Usch här på min skola så har vi haft innbrott 2 gånger ! '
Man blir så trött på detta..
Om det är sant.. så har det lågit en död man i soffan på vår skola! Han hadde antagligen hoppat in genom fönstret och dött för glaset..
Argh! Stackars er!
Jag visste redan detta. Jag bor ju inte så långt ifrån, eller jo det gör jag väl, jag bor på andra sidan mjörn från Gråbo/Sjövik sett. Två i min klass, Alex och Amanda, har gått där och de är inte precis glada.. :/
Hoppas det löser sig med allting! Kram <3 :)
oj då …!

Min skola har oxå brunnit ner en gång till grunden, fast då gick inte jag där. I år har det även varit 3 inbrott.

Usch=/

OJ :O

Usch, låter inge vindare =(

Vad hemskt. :/ Förstår inte vad det är för idiotiska människor som gör sånt! Det var en idrottshal som bran ner precis vid mormors lägenhet för några månader sedan :/
oj! låter trist..

Oj:S Vad trist att vissa gör såhär!!

Håller med, låter inte kul.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
:O

Men mitt arbetslag klarade sig!!! :P

vad trågikt:(

I dag blev mir rektor knivskuren!!!! Hämskt värre!!!! Alla är fett chockade!!!! :( http://www.aftonbladet.se/
Första rubriken!!!!

putteli putt!!!!
#20 Herregud!
- Mvh Emma

För ett tag sedan tände någon på en stor del av Sundsgymnasiet. Hela den delan brann upp helt..

putt* :D

Händer inget sånt där på min skola. Lite trist, men samtidigt rätt skönt. Fast förra året var det några rökare som tände på en papperskorg :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#25: Inte på vår skola heller. Men om man kommer till Höllviken(sandeplan) eller Vellinge(sundsgymnasiet) så händer det saker. På Sandeplan så stjäler dem datorer hela tiden. En gång var jag där och skulle hämta Sofia på hennes gympa och då hade det precis varit inbrott. Då stod polisen utanför och vid väggen stod tjuvarna. Det var troligtvis någon som gick på skolan
Händer inte mycket på min skola heller, eller jo ibland. Men det är småsaker.
För några veckor sen fick niorna för sig att kasta skräp över hela skolan. Så dem stod på olika våningar och kastade ner maaassa skräp O_O Hela korridoren var täckt ^^
Well, antagligen händer sånt pga media. :D HEJA MEDIA.

Hörde idag att det var bombhot på min kusins skola igår, så att de fick utrymma den. :O I Västerås ligger den, vet dock inte vad den heter.