Hur lång tid?
Hur mycket tid tillbringar ni med era kaniner?
:) det är olika för mej.
Minst en timma om dagen.
Samma som #1 minst en timma om dagen men oftast blir det längre.
Det är olika.

Jag brukar vara i stallet ungefär 4 timmar sammanlagt, och då är jag med kaninerna i ungifär 2 timmar:)
minst en timma om dagen. men det är bara om jag ska iväg någonstans. annars blir det mer.^^

Eftersom att han är innekanin och bor i mitt rum… så ja, nästan alla dygnets timmar! Har honom ju i min närhet hela tiden, även om jag inte sitter och gosar med honom.

Min kanin är dräktig och ska föda de närmaste dagarna så jag vågar ej ta upp henne..
Personligen är jag ganska sur på mig för att jag inte haft så mycket tid med mina kaniner på sistonde.
Men uiallafall, det blir mellan 2-4 timmar om dagen. Om jag ska städa burar/hoppa eller liknande blir det längre.

Lite olika men minst 1 timme varje dag :)

Så fort det är över 10 grader bor jag praktiskt taget ute i hagarna ;) Annars blir det från 2 tim till 8 tim. Nu innan det blir för kallt har jag inne 2 kaniner varje kväll som sitter brevid och på mig här i soffan. Just nu är det nala so ligger på morsan o halvsover xD Iof gör morsan det med, hård vecka på jobbet ;)
Olika :)

ungefär en timme var:) försöker att vara med dom mer
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
de bor ju i mitt rum, så mååånga timmar :)
- Mvh Emma

Hela tiden ^^ Myran bor ju inne hos mig, och Mio i hallen. Fast jag tar in Hugo till mig rätt mkt också!
Det är olika :)

olika eftersom Maja inte bor inne blir de u inte riktigt samma tid som om hon skulle bott inne ..
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#14; (?) hmm? (xD)
Minst ca 1½ timma. Men ibland blir det mindre.. Jag har ju läxor och kommer hem sent.. Men på helgerna är jag ute från morgon till kväll :). Då har jag och kaninerna både, Städ, skämma bort och motionsdag :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

minst 1 tim om dagen.
Det är olika.. på sommaren är jag ute hos dem nästan hela dagen, men nu när det är sämre väder blir det inte jättemkt tyvärr.. :(

På sommaren bor jag praktiskt taget med mina kaniner. Då kan man vara ute hur länge som helst :)
Nu blir det några timmar om dagen. Minst en timma, absolut. Oftast blir det ungefär tre-fyra :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Det är ganska olika.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Olika. Men många timmar eftersom han bor inne :)

Snyft.. är inte men Frallan så mkt som jag egentligen ska vara. Har inte så mycket tid. emn jag försöker att vra med henne 45min per dag, men oftast är jag bara ,med henne typ5-6 dagar i veckan.:(

#23: Men Linn är ju med henne också, det går nog ingen nöd på henne :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#17 Vad?

#25 Hon menar nog att du har skrivit Mio och sedan Hugo ;)
Har mina inne så de är ju en del av livet, alltid. Så alla timmar jag inte är på jobb är ju "sällskapstid" även om jag inte kelar eller sysselsätter hela tiden.
#26; precis
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Är väl ute i garaget i ca 1h om dagen,,,,sen är jag ju med tryggur mkt mera eftersom han bor i mitt rum. Han sover ju i min säng osv
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999