Planerings Shoppning :)
Nu har jag börjat fundera ut lite julklappar till mina små bebbar! Ska kolla med mamma när hon är villig att skuttsa runt mig hit och dit i hela lilla stora Eskilstuna :P.
Inköps lista:
1 säck med Carrier
1 Mindre säck med Lottie
Ev. Hö och halm (om det finns där.. Annars köper jag av bonden senare)
Julklapps inköpslista:
Matskål - Ping Pong
Vattenskål (Aluminium) - Ping Pong
1 paket fröstänger - Ping Pong
1 liten förpackning Lottie (morot och äpple) - Lollipop
3 Morötter - Lollipop
Mineral sten - Rutan
Mineral Stan - Molle
Youghurt godis - Lollipop
Youghurt godis - Rutan
Youghurt godis - Molle
Matskål - Lollipop
Matskål - Molle
2-3 Mindre vattenflaskor (för resor) - Alla
Vattenflaska - Molle
Vattenflaska - Rutan
Vattenflaska - Ping Pong
------------------------------------------------------------------------------
Det är bara en hjälphand :P.. Jag kommer säkert inte köpa allt på listan, och säkert plocka åt mig något annat :P.. Det brukar liksom bli så… 
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lät jätte bra :D
Själv har jag köpt godis till Jappo, fick inte köpa mer för mamma x/

Juste ja hon ska få en bur i julklapp också ;d

Oj, det var en hel del du skrivit…
Jag har faktiskt inte funderat på vad mina kaniener ska få i julklapp, 12 selar blir trååkigt i lnägden. Godis i överflöd har vi.. Nä, jag kan inte komma på något.. Jo, jag ska köpa Atlas open burar till dem men inte tänkt till julklapp. Aja, så får det bli…

sheeet va mkt :O x) Ska nog köpa ett längre koppel till Maja, lite godis och en big big julmorot D)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#5; Ne då :P.. Då ska du se sammanlagda listan.. Dvs. Alla djuren och människora.. xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag har köpt lite onyttigt godis till mina kaniner. Brukar ge mina djur något som de vill ha & något som de kanske inte vill ha, men som de får ändå. Förra året fick tex katterna lyxig kattmat som dom ville ha & halsband som jag ville att dom skulle ha :)
Ska köpa mer saker till mina kaniner nästa vecka. Skålar, leksaker, bajslådor ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#7; Tack för tipset ;) Bajslådor ska jag ju köpa :) :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag skulle avråda dig från att köpa mineralsten, onödigt ont helt enkelt om man har ett bra foder :) Annar var det en ritigt härlig lista du fått ihop där! Blir en glad jul för ninisarna ;)
#9; Det är mest tills Rutan ska få ungar :P. (Paras i maj xD) Men vi får se.. :P. Det kan vara bra att ha.. om en kanin plötsligt slutar äta foder :P. xD (Inte så stor risk när man har matvrak men.. man kan aldrig vara för förberedd ;)) Och jo.. Då Gröt ska de få ;), och julklappar :). Synd jag inte kan ta in dem också :P.. Men men..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Vad kul med shopping :)
Super roligt :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com