Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 336 ggr
Clariiz
0

Planerings Shoppning :)

Nu har jag börjat fundera ut lite julklappar till mina små bebbar! Ska kolla med mamma när hon är villig att skuttsa runt mig hit och dit i hela lilla stora Eskilstuna :P.

Inköps lista:

1 säck med Carrier

1 Mindre säck med Lottie

Ev. Hö och halm (om det finns där.. Annars köper jag av bonden senare)

Julklapps inköpslista:

Matskål - Ping Pong

Vattenskål (Aluminium) - Ping Pong

1 paket fröstänger - Ping Pong

1 liten förpackning Lottie (morot och äpple) - Lollipop

3 Morötter - Lollipop

Mineral sten - Rutan

Mineral Stan - Molle

Youghurt godis - Lollipop

Youghurt godis - Rutan

Youghurt godis - Molle

Matskål - Lollipop

Matskål - Molle

2-3 Mindre vattenflaskor (för resor) - Alla

Vattenflaska - Molle

Vattenflaska - Rutan

Vattenflaska - Ping Pong

------------------------------------------------------------------------------

Det är bara en hjälphand :P.. Jag kommer säkert inte köpa allt på listan, och säkert plocka åt mig något annat :P.. Det brukar liksom bli så… Oskyldig

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jennie104
0

Lät jätte bra :D

Själv har jag köpt godis till Jappo, fick inte köpa mer för mamma x/

Jennie104
0

Juste ja hon ska få en bur i julklapp också ;d

aliciia
0

jag kanske ska få en kanin i julklapp ^^ men pontus kommer nog inte finnas kvar till jul :'(

men  marsvinen ska få en ny bur, och en massa annat typ matskålar ^^ typ de äter matskålar ^^

Naaathaaa
0

Oj, det var en hel del du skrivit…

Jag har faktiskt inte funderat på vad mina kaniener ska få i julklapp, 12 selar blir trååkigt i lnägden. Godis i överflöd har vi.. Nä, jag kan inte komma på något.. Jo, jag ska köpa Atlas open burar till dem men inte tänkt till julklapp. Aja, så får det bli…

Fiona
0

sheeet va mkt :O x) Ska nog köpa ett längre koppel till Maja, lite godis och en big big julmorot D)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Clariiz
0

#5; Ne då :P.. Då ska du se sammanlagda listan.. Dvs. Alla djuren och människora.. xD

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

ciss
0

Jag har köpt lite onyttigt godis till mina kaniner. Brukar ge mina djur något som de vill ha & något som de kanske inte vill ha, men som de får ändå. Förra året fick tex katterna lyxig kattmat som dom ville ha & halsband som jag ville att dom skulle ha :)

Ska köpa mer saker till mina kaniner nästa vecka. Skålar, leksaker, bajslådor ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Clariiz
0

#7; Tack för tipset ;) Bajslådor ska jag ju köpa :) :P

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Trasdocka
0

Jag skulle avråda dig från att köpa mineralsten, onödigt ont helt enkelt om man har ett bra foder :) Annar var det en ritigt härlig lista du fått ihop där! Blir en glad jul för ninisarna ;)

Clariiz
0

#9; Det är mest tills Rutan ska få ungar :P. (Paras i maj xD) Men vi får se.. :P. Det kan vara bra att ha.. om en kanin plötsligt slutar äta foder :P. xD (Inte så stor risk när man har matvrak men.. man kan aldrig vara för förberedd ;)) Och jo.. Då Gröt ska de få ;), och julklappar :). Synd jag inte kan ta in dem också :P.. Men men..

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

huldisen
0

Vad kul med shopping :)

Clariiz
0

Super roligt :D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com