Uppfödare.
Skulle vilja veta alla uppfödare (även små uppfödare) som bor i Luleå, Boden, Piteå, Älsvbyn och Skellefteå. Vet några stycken. Vill gärna se hemsidor oxå om de har.
eller i närheten av Luleå, Boden, Piteå, Älsvbyn och skellefteå :P
Yttervika kaninfarm det ligger i skellefteå dom har svarta hermeliner,vit blåögda hermaliner och belgisk hare.
om du söker på Ytterviks kaninfarm på googel så kommer deras hemsida fram :)
tack ska göra det :)
:)

Fablernas kaningård - Boden
Savannens kaningård - Sikfors/Piteå
Lingongårdens kaningård - Roknäs/Piteå
Sävast hoppkaniner - Sävast
12 kvadrats kaningård - Sikfors
Vargmyrans kaningård - Älvsbyn
Pilens kaniner - Tror den låg i Norrbotten
Pilgrims kaniner - Älvsbyn
Ytterstforsens kaniner - Skeå.
Kajsa hade bra koll ;D

#6 Klart ;)
#5 hehe där har jag många att kolla på ^^ tackar!

#8 Hehe *ler*

Engla, Embla & Emilo kommer från Ytterstforsens Kaningård.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Har älvsbyn en uppfödare :O Jag bor i Älvsbyn och vet inte om att en föder upp kaniner . .Ops !

#11 2 till och med :D

Förlåt om jag snor tråden lite, men ingen som vet en bra uppfödare i närheten av västmanland? Typ dvv eller teddy dvv.
Sävast hoppkaniner i Boden! Ägarna är så sjukt trevliga och har för söta niner ;D

#14: Sävast har uuunderbara kaniner :)
www.frihetenskaniner.se
#15: Jao (: Har passat en av deras kaniner ett tag (och några andra ninis) och ägarna är jättetrevliga ;) Fast jag ser nästan ingen skillnad på dem (trillingar, shit alltså :P)
Någon som vet en uppfödare så nära Luleå som möjligt som föder upp Lejonhuvade eller teddylöwen? :)
putt

Nej, tyvär vet jag ingen.
synd :/ någon annan kanske vet?

Har du provat googla? Maila någon annan uppfödare i Boden/Luleå och fråga om dom vet.
jag försökte googla men fick inte fram så mycket.. kan ju testa kolla med någon annan uppfödare ^^
Pilens <3 Snäll tjej cecillia

Ytterstforsens ;)
www.frihetenskaniner.se
#24 de har fina kaniner ^^ men de har väl inte lejonhuvade?

#25: Nope. Såg inte att du hade skrivit i *scrolla upp & kolla* #17 att du ville ha lejonhuvade.
Jag sökte en massa innan jag skaffade Engla och hittade ingen uppfödare som födde upp lejonhuvade, teddydvärgvädur eller teddylöwen :)
www.frihetenskaniner.se

#26 Fablernas föder upp teddydvärgvädur :)

#27: Justja, Boden va? Hittade inte dem när jag sökte för ett halvår sedan. Fast jag är inte en sån duktig sökare ^^
www.frihetenskaniner.se
har nu hittat en ^^ i skellefteå :) de (ska börja) föda upp dubbelmanade lejonhuvade och teddydvärgvädur.
#28 jo, i Boden finns en ^^

#29: Vad heter den uppfödningen?
www.frihetenskaniner.se

#13!

#28 Jajamänsan, Fablernas är i Boden :)
#30 pysselgårdens kaniner. Här är hemsidan
#31 tyvärr vet jag ingen..

#33 Såg att dom ska ta ett kullsysko till twinnie´s Hugo :)
#34 jo ^^

Här är en användbar länk:
#36 vilken bra sida ^^ tack

Varsågod.. 

Pysselgården har Mio's syster Bella (Lyktans Hilly) Suuupertrevlig ägare det där, verkligen! Hur trevlig som helst :)
#40 det är ju en fördel ;D

#41 Verkligen. Och det kelas massor med deras kaniner kan jag lova ;) Hon har ju barn som pussar på kaninerna om dagarna!
#42 ännu bättre :P Skulle så gärna vilja ha en unge efter Lyktans Gilda <3