Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 252 ggr
Sotis
0

OT-Julklapps tips?

Hej:) jag vet inte riktigt vad jag ska ge min mamma och pappa i juklapp(A) Nån som har nåt tips? om vad man kan köpa!:D

ciss
0

Choklad, bad-grejer (bodylotion, bodyscrup, krämer etc), smycken, hemmagjorda saker ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Förra julen köpte jag en jättefin vas från Kosta Boda till min mamma. Hon vart verkligen jättenöjd! Men den var i det lite dyrare slaget, men det finns ju billiga också :)

Till pappa köpte jag ett par tofflor och en morgonrock som han ville ha ;)

Annars brukar jag ge sängkläder, parfymer, smink, badsaker, gardiner har jag sytt en gång, doftljus mm. Brukar köpa det mesta :)

ciss
0

Jag har köpt en handkräm till mamma. Ska även köpa ett litet kit till henne med parfym, bodylotion och kanske något annat kul, t.ex doftljus.

Till pappa har jag inte köpt något ännu men troligen blir det choklad och något annat.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Ellen95
0

Jag har då gjort ett halsband till min mamma. Fast vi har ju samma mammaxD

Till pappa har jag inte köpt nåt ännu. Men han kanske ska få ischocklad:)

Moonstrike
0

jag och mamma brukar köpa typ en skjorta till pappa..x)

Så brukar jag ge mamma jättesköna myssockar :P Finns många fina på KappAhl just nu, har jag sett..

sputtnick_plexus
0

Jag har tänkt att ge min pappa typ godis eller nått, han älskar godis. ^^

Mamma vet jag inte riktigt än ;)

Fiona
0

Till din mamma någon fin tröja eller kanske fina underkläder ? Bok är säkert populärt om hon gillar att läsa ! Till din pappa en tidning om ex bilar brukar funka eller någon bra film ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

twinnie
0

Iår har jag köpt ett gäng ljus till mamma. Först vanliga långa och sedan några doftljus. Badskum, Badbomb, Badkulor och två jättemjuka badlakan som jag kommer använda x)

Till pappa har jag köpt strumpor, två böcker, ett bokmärke och en sån här liten boklampa som man sätter fast i själva boken :)

Moonstrike
0

#8 oj, vad mykcet du köper till dina föräldrar :O Låter som bra saker iaf :)

Sosso
0

Har inte handlat än, men funderar på en dvd med kizz, från en konsert som pappa vill ha, eller strumpor. :) Mamma vet jag inte, men hon gillar att sticka, så det kanske blir garner å sånt.

Lippo
0

Har inte kommit på så mkt jag ska köpa till dom men någonting blir det :) Till pappa kanske jag ska köpa gelé grodor och till mamma kanske ljus eller något liknande ^^

malinroth
0

Foto grjjer är ett hett tips? tycker jag :) Alltså inte fotoutrustning men typ framkalla lite bilder och gör nåt fint kanske förstorning av nån fin bild med en fin ram till, eller en mugg med en personlig bild på och sånt…Det är mitt julklappstips överhuvudtaget i år :P Jättekul att både få och ge sånt!

Keligast
0

Skall nog köpa en kaffekopp till min mamma & kanske ett bokmärke och en liten lampa man sätter i boken till pappa :)

Sotis
0

Tack för alla tips:')

twinnie
0

#9 Om man jämför med hur mycket mina föräldrar köper till mig så är det ganska stor skillnad ;)

huldisen
0

Pappa får inget xD

Mamma ska få ett kort på mej :) Och sen står min hjärna tom men när jag kommer på det jag tänkte köpa till hon så skriver jag ;D