Nya Buren!
Äntligen, har jag byggt klart den nya buren! Ronja och Mira har redan fått flytta in, och de verkar trivas mycket bra. :)
Jag hade som mål att flytta in dem IDAG, så jag stod ute i mörkret och gjorde klart minsta detalj. ^^
Bilder på buren kommer, så skriv inte förrns alla bilder är uppe! tack.
jag säger till när det går att skriva. :)

Fin! Hur stor är den? =)

#5 - den är 150cm på längden, 90cm på bredden och ca. 60cm på höjden. :)

Vad fin den blev! :D
#4 - Iiih söta! (:

#7 - tack. :)
fin :)
Så snygg! Coolt med "fast" hylla där längst bak också:) Jättefint!

Gud vad fin den blev:)
Hur lång tid tog det?
Shit vad snygg den blev ;)
(Ska kolla om inte jag kan få våran trapp xD)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Åh, den är så himla snygg och smart!! :D Men ska inte kaniner ha något att gömma sig under? Ett hus eller en sitthylla :)

#12: Haha. :P
Är det en tvåfackare eller en stor bur som dom delar på?, jättefin var den iallafall! :)
Urfint! :)
- Mvh Emma
Superfin :D

Jätte fin :) Men ska du inte ha nått '' hus '' ? :P

Tack alla!
#11 - den tog lite mindre än 1 vecka att göra.
#12 - ja, det tycker jag att du ska göra! :D
#13 - jo det ska dem. Men jag har fokuserat på att göra klart själva buren först. Ett hus var, ska jag göra någon dag jag har tid. (:
#14 - nej, det är en stor bur, men man kan göra den till en tvåfackare, vilket jag kommer göra om jag skulle para någon av dem. :)
#17 - säger samma sak som jag sa till twinnie: jo det ska dem. Men jag har fokuserat på att göra klart själva buren först. Ett hus var, ska jag göra någon annan dag jag har tid.
Superfint! gillar verkligen idén med trappan :)
mycket fint :) smart det med fast hylla! och dom verkar ju trivas hur bra som helst, det skule jag iaf omk jag vore kanin i den buren ;)
gah, jag längtar tills jag byggt färdigt min bur. har bara taket, dörren, benen, och lite lister kvar! ;) och rampen ner förstås.. hehe oj, ganska mycket kvar endå :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
jätte fin:D
Urfint :)

#19 - tack så mycket. :)
#20 - tack. ja, de trivs värkligen. och de gillar "hyllan" jättemycket. :D . hehe, min bror sa också så: åhh. där skulle jag vilja bo om jag var kanin. ;)
haha, jag var som desperat när jag höll på med den. "den måste bli klar snart" tänkte jag alltid. x)

Super!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se