Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 544 ggr
Em--ma
0

OT- Inte Daniel!

Ohh, just kom idol och DANIELcKarlsson åkte ut…Det stog mellan Amanda och Daniel och båda äger men om jag var tvungen och välja så var det någ Amanda som skulle ut!!!      

Sitter och sörjer här hemma är det nån mer som vill sörja med mig??

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

twinnie
0

Andreas skulle åkt. Är helt förkrossad över att svenska folket inte har någon som helst smak ^^

Jennie104
0

Andreas skulle åkt x/

Daniel Var bäääääääääääst! Han fick Kirsthi att gråta!

Jag var alldeles säker på Att Amanda skulle Åka

Jag ville ha kvar Amanda och Daniel Juu!

Linneas_
0

Ut med ANDREAS! Är iaf glad att Amanda är kvar…

Katter3
0

Andreas skulle ut, sedan Marie eller Amanda. Daniel skulle vinna hela skiten.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Prizma_o_Kristall
0

Det är förskräckligt att daniel åkte ut! Ledsen Nu har 3 av mina favvisar åkt ut en efter en på rad i 3 veckor.

Först Crhistopfer(Fundersam), sedan Mattias(Förvånad) och nu Daniel (Ledsen)… Det slutar väl med at Andreas vinner…:'( Jag ha velat han ska åka ut nu ett bra tag. Men det händer ju aldrig:(:(:( Istället åker fel personer ut:(

Lippo
0

Andreas borde helt klart ha åkt! Slutar antagligen med att han vinner :/

ciss
0

Bryr mig inte ett smack om Idol. Tycker det är otroligt tråkigt! ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

fridelfina
0

Daniel - är det han med kaptensbandet runt armen?

Lippo
0

#8 ja :)

Clariiz
0

Ja det suger! #5; håller med!

Marie och Andreas är ju skit dåliga!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Linneas_
0

#10 Hur kan du tycka att Marie är dålig? Hon sjunger ju hur bra somhelst :P

Nicolina
0

Haha! Jag kikade också ikväll och nu kommer alla bli som galna på mig!

Men Daniel gjorde mig inget att han åkte ut, dels för att man blir ju alldeles snurrig och inte ser det normalt ut när han hoppar runt som en idiot på scenen.

Anderas är ingen idol, och han kan absolut inte röra sig på scenen, men han har en helt otroligt bra röst! Killen kan ju sjunga helt otroligt bra, den röstkapaciteten har ingen av de andra.

Amanda låter som hon ska kvävas, eller i vilket fall som helst som hon har ett ton brandrök i halsen. Jag bruka alltid gilla lite hesa röster, men inte hennes. Sen har hon en härlig stil när hon framträder!!  

Marie är klart bäst! Hon kan sjunga, hon kan prata, hon kan röra sig på scen = Bäst!!

Så ska ni bli galna på mig nu ;-) ??
Skriv gärna vad ni andra tycker om dem också!

twinnie
0

Kan skriva vad jag tycker om alla ^^

Amanda är min favorit! Hon är verkligen min typ av artist och jag älskar hennes röst och hennes utstrålning. Hon har något riktigt speciellt till skillnad från resten av idolerna. Hon är enda anledningen till att jag kollar på programmet!

Daniel är riktigt bra han med, och han kommer säkert klara sig alldeles utmärkt utan Idol. Han har en himla härlig utsträlning och jag älskar när han hoppar runt som en "idiot". Det är det som gör en artist. Att man kan släppa loss och vara sig själv, att förmedla något.

Marie är helt OK. Tycker inte att hon är något speciellt eller så, men hon kan ju sjunga och hon har utstrålning. Men tycker inte alls att hon har "det".

Andreas gillar jag inte. Visst kan han sjunga men det behövs mer än så. Han står ju helt blixstilla och har ingen som helst scennärvaro. Han skulle åkt ut fär läänge sen. Synd bara att alla gamla tanter rörstar på honom.

Theresze
0

Andreas skulle uuut.

DANIEL&AMANDA är BÄÄÄÄST!:)

Marie helt okej

Jennie104
0

Ny skryter jag lite men min musik lärare är bästis med Cristoffer ;d

Jennie104
0

Han har sagt att han kan ta med honom till musiken XD

Mimmiih
0

samma som #1.. :/

Keligast
0

Nej inte Daniel :'( skall aldrig sätta på TV4 mer kl: 20.00 på fredagar.

Är det bara jag som inte tycker om Amanda? ush

Sosso
0

Andreas eller amanda skulle ha åkt, marie och daniel skulle vara i finalen!

blaskigtkaffe
0

Det absolut bästa jag har sett på en idolscen bjöd Amanda på med "suspisious minds" .. nu vet jag inte hur man stavar det, men helt otroligt var det iaf. Hon sjunger och rör på sig som en gudinna! Vissa framträdanden har varit usla, likadant som det har gått dåligt för någon annan. Marie sjunger bra, men hon är ingen idol, ballad hit, ballad dit fjäsk och fjosk. Nej tack! Andreas kan sjunga, han har en skitfin och stark röst, men han vet nog inte ens vad ordet dynamik heter, haha .. så jag tycker att det låter för "skrikigt" hela tiden för honom. Daniel kommer att slå stort över hela världen tror jag. Han är så sjukt bra på scen! Grymt synd att han åkte ut.

Skjut mig inte för mina åsikter ;)

Bella-R
0

Näää Andreas skulle stanna kvar, lätt! Han ägde Rocken! Weeeeiiii <3<3 Marie skulle ut.. Synd att Daniel rykte.

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

annaforsgren
0

är daniel han som är flintis?

för i sånna fall så hatar jag honnom han är äckligXD  marie eller amanda ska vinna!^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Bella-R
0

Såhär tycker jag;

Andreas: Den jag hejar på nu efter att Mattias rykt. Tycker att hans röst är helt otrolig! Han har verkligen DET. Älskar honom! Han har ett hjärta, visar att han är mänsklig, har blivit snyggare och till det idol är till för; Han äger scenen! Skiter fullständigt i om han inte kan dansa, idol är till för att sjunga och det kan han!

Marie: Suger totalt enligt mig. Visst, hon kan väl sjunga, det får jag erkänna, men hon är absolut ingenting speciellt som t.ex Andreas är. Dessutom rör hon sig som en MAN. Hon rör sig klumpigt och fult och det har gjort så jag tappat suget för henne helt o hållet. Hon ska ut!

Daniel: Känner faktiskt inget speciellt för denna snubben. Han är väl duktig på att sjunga, älskar hans röst. Men jag gillar honom inte när han kommer upp på scen med sina dileva kläder. Usch, fy o blä..

Amanda: Älskar hennes utstrålning och att hon verkligen vågar ta för sig på scen, men kan hon sjunga? JA! tycker dom flesta. NEJ! tycker jag. Alla gillar henne för hennes utstrålning och "dans" på scen, men hon är bara populär därför att hennes röst är annorlunda. Enligt mig sjunger hon som en kråka.

Folk här blir väl galna på mig nu men seriöst, såhär tycker jag!

[Niike]
0

Amanda
Amanda är min favorit;) Hon har en grym stil och hon bjuder på sig själv på scenen. Tycker om hennes röst! Henne kan man se som en idol (:
Daniel
Väldigt synd att han åkte ut. Han är grymt bra på att sjunga och studsar fram på scenen ^^ Ser/såg honom också som en idol. Det kommer gå bra för honom utanför idol också, så honom kommer vi få se mer av är jag säker på;)
Marie
Jättefin röst, hon kan verkligen sjunga! Men jag ser henne inte som en idol, hon har inte rätta … typ .. hon har inte det där extra, som behövs.
Andreas
Han har blivit betydligt snyggare sen i början av idol. Jag tycker inte han är snygg, men han ser mkt bättre ut nu! Tycker han sjunger bra också, men det räcker inte till. Ser honom inte som en idol heller. Tycker han skulle ha åkt ut.

Mysterious
0

rätt åt han efter vad hab gjorde mot sin tjej!!

Jennie104
0

Amanda

Amanda är min favorit nu! hon är jätte duktig hon har underbar röst! Fint utseende och grymt hår Hon borde verkligen vinna hon har allt det en idol ska ha!

Marie

Fin röst fast hon är inte min favorit.. Fint utseende hon har inte allt en idol ska ha.

Andreas

Jag tycker inte om Andreas röst! och inte hans utseende. tror han åker nästa gång

Hemski
0

Daniel var den jag hoppades skulle vinna vänta mig inte alls att han skulle åka ut han var ju bäst av all där. Eller alltså Marie har ju mkt bättre röst men hon är vanligtvis inte lika rolig att se på.

Marie Den bästa av dem som är kvar nu. Sjunger otroligt  bra och igår var hon rolig att se på också.

Andreas tråkig, visst han sjunger bra men liksom för att vara idol måste man ha lite mer förmåga tt röra sig på scen.

Amanda Har aldrig tyckt om henne dock kan hon verkligen röra sig på scen men hon har ingen speciellt bra röst tycker jag. Dock kan hon få vinna ändå då. Eftersom de verkar som att de är alltid de som inte vinner som blir större än de som vinner :P

Eazyy
0

#27: Tycker precis likadant som du! :D

flisan93
0

Andreas skulle helt klart åkit ut!!! Daniel ÄGER<3

SagaoAlfred
0

#25 vad har vem gjort mot sin tjej? haha

Bella-R
0

Jag tror och hoppas verkligen att Andreas tar hem vinsten. Han är den som är värd det, och den som sjunger bäst. Gooo Andreas!!

Kaninhopparn
0

Jag ville se Amanda och Daniel i finalen! Tänk om inte Amanda går till finalen Förvånad och jag ska på finalen då blir det hemskt i sånafall!

Taci
0

Synd att han åkte, Andreas är totalkass å skulle åkt. Men men, jag håller ändå på Marie :)

KvirrZ
0

gillar ingen av de som är kvar, de 2 som skulle till final har åkt.

- Mvh Emma

johanna_loveAnimals93
0

Andreas skulle åkt.
Jag gillade nog Christoffer mest, han är ju från Alingsås Oskyldig och så var han rolig och sjunger bra. :) men nu när han och Daniel har åkt ut vill jag se Marie och Amanda i finalen och Marie som vinnare ;D  

Daniel klarar sig nog bra utan Idol och jag tycker inte att han skulle vunnit, 1:orna försvinner oftast. Se bara på Daniel, Agnes och Markus, var har de tagit vägen? Darin, Sebastian och Erik hör man mycket mer från och de kom ändå tvåa. :P

Bella-R
0

#33 - Att TYCKA att nån e totalkass och att någon verkligen ÄR totalkass är två helt olika saker. Andreas sjunger som en gud och har en otroligt bra röst. Så sluta säga att han är totalkass bara för att DU tycker att han är det. Han kan sjunga och är en Idol, That's it! O de finns ingenting du kan göra åt de.. Sorry ;)

sputtnick_plexus
0

Jag tycker att Andreas ska åka ut!

Sotis
0

Jag ser ALDRIG idol!xD

Clariiz
0

#37; Samma här!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

sputtnick_plexus
0

#39: han är dålig! Alla andra är mkt bättre :)

Taci
0

#36, öh ursäkta men var har jag skrivit att det är fakta att han är kass? Jag tog för givet att allt man skriver tas som en åsikt då det är ett forum, om man då inte skriver annat. Det finns ingen anledning att skriva på ett så drygt sätt heller.

huldisen
0

Tycker andreas är ur kass !

Amanda och Marie dom vill jag då se i globen ;D

Bella-R
0

#41 - Finns kanske folk som inte tar det förgivet.. Jag gjorde det inte iaf. Vadå "Det finns ingen anledning att skriva på ett så drygt sätt heller."? Förstår inte ens vad du menar med det. Försökte bara skoja till det på slutet, men det kanske du inte förstod?

[Niike]
0

#43 Linda (taci) säger att han är totalkass, du säger att han sjunger som en gud. Vem har sagt att du har rätt? :)

Taci
0

#43, ok, jag tar det för givet. Blir ganska jobbigt om man efter varje inlägg man skriver måste skriva typ "OBS! Det här min åsikt, och inte allmän fakta!", därför ser jag det som självklart att det jag skriver här är Min Åsikt, och inget annat, om jag som sagt inte säger annat.

Ok, du skulle skoja till det, jag tyckte bara det var drygt, och nu tyckte jag du var dryg igen, så nu släpper vi det här.

Bella-R
0

#44 - Jag säger inte att just jag har rätt, juryn och svenska folket tycker att han sjunger som en gud (Kollade du på idol i fredags? Daniel Breitholtz sa det tydligt), så, om han är totalkass som taci säger, Varför är han då kvar i idol? Folk som säger i stil med detta: "Han är kvar bara för att han fick Daniels röster." "Andreas fick bara tröströster." "Andreas, du borde ge din plats åt Daniel för du vet att Daniel är ljusår bättre än dig" osv osv, Det är bittra människor som bara snackar bullshit. Tragiskt att människor kan gå såpass lågt att dom inte kan acceptera saker och ting som det är och i detta fallet då, att Andreas faktiskt är bättre än Daniel.

#45 Samma svar här.. Om Andreas hade varit så "totalkass" som du säger, Varför är han då kvar? Jo, därför att det faktiskt finns fler svenskar som tycker att han sjunger bäst av dom som är kvar, därför så är han kvar. Fattar inte varför Daniel-och-Amanda-fans ska tjafsa om det. Dåliga förlorare? Daniel åkte ut, detta e en musiktävling, en åker varje vecka, och så är det, kan man inte acceptera det så är mitt råd att skippa se programmet. Ingen kan säga att Daniel är bättre än Andreas. Daniel åkte ju ut nu, det kanske är ett tecken på att Andreas är bättre än Daniel? :)

Taci - Om vi ska snacka dryghet och vem som är dryg osv så kan jag ju passa på att erkänna att jag oxå tycker att du är dryg just nu.

Detta var mitt sista inlägg i denna tråd. Orkar inte ödsla min tid på att tjafsa om saker. Andreas är bra, han sjunger bäst och visar att han är mänsklig. Andreas borde vinna Idol 2007 och det är jag säker på att han gör oxå, för det finns fler än jag som hejar på honom. Kommer rösta skiten ur mig på fredag. :) Goooo Andreas!! :)

Taci
0

#46, men vad är det med dig? Jag har skrivit 3958 ggr att det var MIN åsikt att han är totalkass, och jag påstår inte att det är fakta och alla i hela universum håller med mig. Och vadå Daniel-och-Amanda-fans? Jag är Knappast ett sådant, jag kollar inte ens på varje idol-avsnitt, o jag röstar inte, jag bryr mig inte särskilt mkt om det, gav bara min åsikt här, men det blev visst för mkt för dig.

Sosso
0

#46: Sååå jag kan inte säga att Daniel är bättre än Andreas? Det finns faktiskt folk som inte röstar heller.

Det var bara något jag ville påpeka.

twinnie
0

#46 Andreas kan sjunga, ingen snack om saken. Men han har absolut ingen som helst utstrålning what so ever. Verkligen NOLL, NADA, ZERO, NICHT, NEIN (osv. xD) utstrålning eller scennärvaro. Och det påverkar massor enligt mig. Det är säkert hans familj som sitter och röstar sönder sina telefoner på honom, för jag fattar inte alls hur han kunde slå ut Daniel. För jämfört med Daniel så är Andreas SKTKASS precis som Taci säger :) Och vet du? Det finns inget du kan göra åt det - sorry! :D

twinnie
0

Haha, gud vad barnsligt det blev där på slutet, men jag var bara tvungen (A) :)

Taci
0

#49, haha "NOLL, NADA, ZERO, NICHT, NEIN", du kan inga fler språk när du ändå är igång? Haha :D Garvade lite för mig själv där xD

Bella-R
0

#49 #50 Hahaha lol! :) Snacka om roligt, sitter här o garvar. Visst, jag kanske var lite barnslig där i slutet, men det var bara för o jävlas och det tände visst till litegrann eller hur? Andreas är inte kass på att sjunga, isåfall hade han inte varit kvar i idol. Och du vet ju knappast nånting om de e hans familj som sitter o röstar gång på gång, resten av svenska folket röstar nog en hel del på honom oxå, men det kan väl inte du acceptera, tydligen.

Enda till att jag började säga emot var att jag blir så förbannad när folk snakar skit om Andreas därför att han inte dansar på scen. Det är så otroligt j*vla löjligt. Åsikter är en annan sak, men att påstå att Andreas är totalkass osv, är inte sant. Nästa gång kan ju folk skriva "jag tycker" istället för att säga "Andreas ÄR totalkass, han skulle ut" osv, annars blir det missförstånd, iaf från min sida. Såå, de va de jag ville ha sagt i denna tråd. Bye.

Taci
0

#52, men eftersom Du verkar vara den enda som missförstår här så är det nog du som får ändra på dig.

Underbarastebaby
0

är detta KANIN iFokus eller. ni kan väl starta en egen IDOL iFokus istället

Bella-R
0

#53 - Jasså, det tycker du? Själv tycker jag att du kan vara tydligare i ditt inlägg nästa du skriver nåt istället så jag, i detta fall, slipper behöva missförstå. Så jag tycker att de e Du som kan behöva ändra på dig litegrann med att tydliggöra dina inlägg.

Romana_12
0

#54 - man får ha OT-trådar här :) Så man behöver inte starta ett helt nytt iFokus bara för att en ända tråd handlar om en sak ;)

Underbarastebaby
0

de e sååå tråkit. om ni gilar idol så barför inte starta en idolsajt. ja menar de blir ju bättre för alla. tänkt! en hel hemsida om idol

[Niike]
0

CasFiwsh: Du skrev såhär "Andreas sjunger som en gud och har en otroligt bra röst". Taci skrev "Andreas är totalkass å skulle åkt". Och så påstår du att Taci har fel och du har rätt. Ursäkta, men vem har bestämt det? Bara för att han är kvar betyder det inte att han är bättre än Daniel. Bara för att juryn säger att han sjunger som en gud, stämmer det då?

Juryn har bland annat sagt "Alldeles fantastiskt bra" , "Du beter dig som om du inte gjort någonting annat när du står på scenen, grymt!" och Kirsti står upp och klappar händerna innan hon säger att hon är mållös och "Älskling, vad fan är du gjord av?!". Jag tycker det låter jäkligt positivt iaf!

Visst, svenska folket ville ha kvar Andreas. Men bara för det får han inte en stämpel i pannan där det står att han är bättre än Daniel. Du kanske tycker att han är det, men det finns människor som inte har samma åsikt som dig.

[Zorro_93]
0

Amanda är en Diva! hon suger, och hennes röst skär fan  ens öron!
men daniel var fan bäst så himmla dåligt att han inte är kvar.
jag tycker att amanda eller andreas skulle åkt.

twinnie
0

#52 Missade du att jag skrev att Andreas sjunger bra? tydligen. Men det är inte allt. OBS! JAG TYCKER OBS! att han inte har någon utstrålning eller scennärvaro. Dessutom har Daniel fått mycket bättre kritik av juryn. OBS! JAG TYCKER OBS! att han har sååå mycket mer ustrålning och känsla :) Daniel Breitholz blev så arg när Daniel åkte ut att han sparkade sönder en vägg, det kallar jag ARG :)

#59 Varför är hon en diva? :)

Bella-R
0

#58, #60 - Som jag nämnt så skriver jag ej mer i denna tråd.

#58 - Är väl medveten om att alla människor inte har samma åsikt som mig, men snälla, jag nämner samma grej om o om igen, orkar faktiskt inte nämna det ännu en gång. Tyck som ni tycker, men kom fan inte o säg att Andreas är totalkass, för isåfall hade han (som jag har nämnt ca 3 ggr innan) inte varit kvar i Idol.

[Niike]
0

#61 Hm, jag ser inte att du har slutat skriva i denna tråd …
"Tyck som ni tycker, men kom fan inte o säg att Andreas är totalkass, för isåfall hade han (som jag har nämnt ca 3 ggr innan) inte varit kvar i Idol." Försöker du bestämma vad vi får, och inte får säga/tycka? DET FINNS SOM SAGT PERSONER SOM INTE HAR SAMMA ÅSIKTER SOM DIG! Förstår du , eller ska jag skriva det en gång till? Han behöver, som sagt, inte vara bättre än Daniel bara för att han är kvar i idol!

Bella-R
0

#62 - Skriver fortfarande därför att DU fortfarande svarar på vartenda inlägg jag skriver. Alltså shit, nu börjar jag bli förbannad! En sista grej: En åsikt är inte samma sak som att SÄGA ATT NÅN ÄR, taci sa: ANDREAS ÄR TOTALKASS = att han inte kan sjunga, antog jag då. Det ser INTE ut som en åsikt, utan snarare att hon påstår att HAN ÄR. Förstår du, eller ska jag skriva det en gång till? Daniel åkte ut, Då tycker jag att det är en självklarhet att Andreas kanske är liiiiiite bättre. Well, that's what I think. NU (!) pallar jag inte svara mer på dina inlägg, har försökt förklarat så tydligt som möjligt, de e upp till dig hur du uppfattar det. Sen va det faktiskt du som blandade dig i det som du inte har o göra med, tycker jag, eftersom jag faktiskt pratade med taci om detta, men visst folk drar väl sig ur när dom inte orkar "tjafsa" mer?

twinnie
0

#63 Men gud! Det är väl helt klart att det är en åsikt? Det finns ju ingen som kan säga vem som ÄR bäst. Det är helt okija från person till person. Man har olika musiksmak och olika åsikter, det vet väl varenda människa! jisses..

Bella-R
0

#64 - Så uppfattade inte jag det, därför bad jag tydliggöra tacis inlägg. Men hon bryr sig nog inte så det är skit samma. Jag upplevde det inte som en åsikt, utan snarare än mobbing kommentar. Därför blev jag irriterad.

Sosso
0

Lås den här tråden. -.-

[Niike]
0

#63 Jag la mig i för jag ville förklara för dig att bara för att du säger att han sjunger som en gud behöver inte det stämma. Men du verkar inte tåla att någon säger emot dig … Herre gud ..

Taci
0

#65, du har rätt, jag bryr mig inte. Det är du som missförstår Allting, därför får du tänka om, o inte jag. Jag skriver som jag skriver o då kan du ju i fortsättningen ta mina inlägg som MINA ÅSIKTER o inget annat. Acceptera att folk tycker olika!

Bella-R
0

#68 - Alltså SHIT, jag accepterar att folk tycker annorlunda, har olika åsikter. musiksmak osv, men det jag inte accepterar e när folk kmr med mobbing kommentarer (för detta va en mobbing kommentar, enligt mig), och påstår saker vara sanna när dom inte är det, men nu säger du att detta va en åsikt, OKEJ, säger jag då, men som jag skrev i #65 så tyckte jag att du va otydlig i din åsikt, annars hade jag inte börjat säga emot.

Flippa
0

Kollar inte på Idol ;)

Pinacoladas
0

LÅS TRÅDEN!