Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 499 ggr
myriis
0

Lilla söta Flame..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till att börja med måste jag säga att dessa två syskon (Chevy och Flame) är båda riktiga knasbollar x) Efter att Chevy busat igår var det tydligen Flames tur idag.

Jag gick ut för att ta in kaninerna, eller ja, Flame och Candy som var ute. Men så upptäckte jag att en Hage var tom, Flame var borta! Självklart blev jag lite orolig men Flame brukar aldrig lämna tomten, så jag hade inte direkt panik uan gick runt lite och ropade på honom. Snart började det snöa och jag började bli irriterad, för jag gillar inte snö. Säkert låg Flame och tryckte någonstans.
Så jag rundar huset och vad får man se? Jo, en liten kaninunge som upplever snö för första gången, dvs Flame! Han for runt med spetsade öron och undersökte allt som höll på att bli vitt! Han hoppade till när han fick se mig och betraktade mig med misstänksamma ögon.
-Herregud Flame, muttrade jag. Det är ju matte!
Han for upp i min famn, klättrade upp på axeln och fortsatte titta på snön. Sen hoppade han ner igen och sprang runt.

Vilken härlig syn! En liten svart kanin i all snö :) Det var så otroligt underbart att se hur glad han var!

Jennie104
0

Haha Lilla Flame :D xd

Romana_12
0

Naaw va söööttt :) Gulligt att se en svart kanin i vit snö <3

aliciia
0

Sött :) <3

MarHai
0

Hehe, knäppis ^^