Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 495 ggr
emmsaaan
0

Tamare :)

Min Uzza blir bara tamare & tamare :) Hon är 2½ år. För ca. två månader sedan så kunde man knappt klappa henne utan att hon sprang iväg. Men när hennes syster dog (RIP) så höll jag på med henne 1-2 timmar mer varje dag, eftersom att hon fick lov att bo själv. Idag så gick vi i sele i 1½ timme & hon upptäckte nya vägar hela tiden, vilket hon aldrig vågade göra förut & hon brukar t.om komma fram för att bli klappad. Det gör nog era kaniner varje dag, men Uzza är från djuraffär & har aldrig varit så gosig. Jag är så stolt :')

Jennie104
0

ROligt x)

MarHai
0

Härligt att det går framåt!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

annaforsgren
0

jättehärligt att höra:)! vet hur det känns, för jag har vart med om samma sak. Förut så bodde min rexkanin tjoffsen innomhus. Han ville aldrig bli lyft, max en gång om dagen kunde jag det. han attakerade ibland mina händer när jag kom nära och markerade revir helatiden. nu på våren när han flyttade ut så märkte jag att han blev lugnare och lugnare helatiden:) äntligen kunde jag lyfta upp honnom varje dag. han började slicka mig på händerna och kommer nu alltid fram när han hör att jag kommer. nu är han en ricktig mammagris och jag kan lyfta han hur mycket jag vill :)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Bella-R
0

Vad roligt! :)

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

KvirrZ
0

Vad skönt! :)