OT-mörkt.
Hej!
Nu har det börjat bli mörkt ute, gillar du mörker? Är du mörkrädd?
Kanske lite konstigt tråd men, hehe. :P

jag är lite mörkrädd

Nej är inte rädd för mörker. Är ju van, bor långt ut på landet. Tycker det är mysigt att vara ute när det är mörkt ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ja, har alltid varit mörkrädd… så att gå genom skogen hem från bussen varje dag när det är beckmörkt ute är inge roligt. Ser inte ens mina skor eller alla vattenpölar, tur då att man vet vart de ligger av vana…
Jag är också lite mörkrädd (A)
Jag brukar åka med min granne till stallet ibland, och då är det en skog mellan oss, ursch :S

Jag är lite mörkrädd när jag har städat kaninernas burar eller mockat åt hästarna och ska gå med skottkärran till gödselstacken. det är kolmörkt:P jag brukar inbilla mig att det typ är en mördare i skogen:S
nope, är inte mörkrädd
- Mvh Emma
Ja. Gillar inte mörker, speciellt inte när det är kallt å man är på väg hem ;S

Jaa det är jag xo hähä
jag inbillar mej att någon ska flyga på och mörda mej =s
hehe x.x

Vet inte riktigt x) Haha, jag är inte rädd för mörker, men är väldigt lättskrämd NÄR det är mörkt ^^

Jag är nog ganska mörkrädd , bara ja ser en skugga nånstans så börjar ja springa :P
Nein.

samma som 10# xD

Kan inte säga att jag gillar mörker, tycker bättre om att gå hem från skolan när det är ljust än när det är mörkt, som idag :S

Nje, jag hatar inte mörker men visst det är kanske inte lika bra som när de e ljust men mörkrädd är jag då itne…