Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1257 ggr
Bejja
0

Föder upp Teddydvv?

Nu tänker jag seriöst på att skaffa mig en Teddydvv hona nästa år och därför börjar jag redan nu höra runt om det finns någon uppfödare med planerade kullar? :)

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kommer troligen ta en kull på min Plimpy nästa år. antagligen i mars. de kommer ha h-bevis. :)

- Mvh Emma

Trasdocka
0

Jag föder ju upp :) www.tussilagonskaningard.se.nu vårens planering är inte helt 100 än, men kullar kommer helt klart vara leveransklara till i vår/sommar =)

twinnie
0

Jag har en kull planerad till våren. Du kan läsa mer på www.glimraskaningard.se.nu :)

Louise på Tussilagons har parade honor redan nu, så om du inte orkar vänta så länge kan du ju gå in på hennes sida och kolla :)
www.tussilagonskaningard.se.nu

Säg till om du vill ha fler uppfödare :)

twinnie
0

Skrev samtidigt som Louise x) Men nu fick du länken två gånger ;D

Bejja
0

Tack alla :D
Jag ser att ni alla bor rätt långt ifrån mig, hur funkar det med frakt av kanin? Jag sj bor i Skåne :)

Trasdocka
0

#4 haha, knas ;D Blir så glad när jag först ser Plimpy som kommer härifrån o sen när Myran ska paras med min snowball, blir så härligt att se hur de underbara generna kommer gå vidare nu framöver! :D *lycka* :)

twinnie
0

#6 Haha, jaa :) Så glad över att jag får låna underbara Snowball! :D

#5 Det brukar funka bra med transport. har själv fått två kaniner "uppfraktade" från Lund :)

Trasdocka
0

#5 Eftersom min pojkvän bor i skåne så pendlar jag ner 2 gånger varje månad så transport neråt är inga problem :)