Lejonhuvad kanin köpes!
Letar efter en fin lejonhuvad hane med stamtavla, gärna registrerad!
Bra man är ett krav. Till avel/utställning och kel
Bor i Skåne..
Lyktans kaninuppfödning föder ju upp vissa lejonhuvade. du kan ju kolla där om du inte redan gjort det :)
putt

Lyktan har ingen stamtavla på sina kaniner.
Joo, det har dom ju?

Isfolkets har ju många i väldigt fina färger, och transport går ju alltid att fixa (från sthlm till skåne kan du kontakta mig) :) och nej, lyktans har inte stamtavla på ungarna de säljer eftersom hon inte är registrerad kaningård och därför inte heller öronmärker sina kaniner.

Svar till: #4
Nej Amanda på Lyktans kaninuppfödning har ingen STAMTAVLA och öronmärker inte sina kaninungar, hon har bara" härstamningsbevis på sina kaniner.
Svar till #5 Mia från Isfolkets kaniner, har verkligen superfina kaniner! (har en liten underbar kille därifrån)
Hade gärna köpt från Isfolkets Kaningård eller PippiAdolfs, om det bara gått att fixa med transporthjälp ner till Skåne! Vet du någon som kör ner?

#6 Jag själv kör ner så haha :) Pendlar mellan sthlm och skåne, men då skulle det behövas transport från uppsala till sthlm först, men hör med henne. är säkert någon som ska däremellan som hon vet som kan fixa det =)

Jag kan fixa transport till sollentuna via en kompis som bor där, hon åker då o då hit