Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 525 ggr
flisan93
0

Ditt bästa minne

Vad är det bästa din kanin och du gjort/varit med om? Vad är ditt bästa minne?

emmsaaan
0

Jag minns inte. Men det mysigaste var när jag precis hade fått henne :')

ciss
0

När jag köpte Engla. Det var så otroligt, kunde knappt tro det - världens vackraste kanin var min. Att veta att ingen kunde ta henne ifrån mig, att det skulle vara jag & hon tills döden skiljer oss åt.

Det var fantastiskt när ungarna föddes också. En sådan otroligt överraskning! Och när jag fick veta att jag skulle få behålla Essy. Jag var helt galen av glädje, kunde inte få utlopp för det.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Essen
0

Mitt bästa och kanske inte det mest positiva var när en kanin jag tidigare hade försökte hoppa upp på min säng, första gången lyckades hon, andra gången missa hon och rammla ner samt vricka tassen och lik förbaskat skulle hon upp en tredje gångoch va hända jo hon vricka tassen igen efter den gången hoppa hon aldrig upp igen. Skrattande

flisan93
0

#3 haha….man lär sig av sina misstag:P Men synd att hon gjorde illa tassen:(

flisan93
0

Mitt bästa minne var nog när jag fick veta att vi skulle få en kanin:) Jag blev superglad och det är jag fortfarande. Om jag inte skulle ha fått en kanin skulle jag nog inte vetat om den här hemsidan heller;P Så det är nog mitt bästa minne. men annars när jag tänker efter är ju alla dagar med kaninen speciella, det händer olika saker varje dag:)

Romana_12
0

Mitt bästa minne är nog när Tindra skulle hoppa ett hinder som var 30 cm långt och hon aldrig hoppat så långt förut utan hon bara hade hoppat 25 cm .. Och då så skulle hon precis hoppa fast hon tvärstannade och trippade mellan varje hinder :). Det va jättesött , hon såg ut som en häst :D

Fiona
0

när jag fick Maja ;D jag skulle fylla tolv och vi åkte in till stan ca en vecka före för att kolla ut en hona, och då hittade jag maja D) mamma tog  med henne hem efter jobbet nästa dag och de var super kul och myyys D)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

sputtnick_plexus
0

Det var när jag hämtade Sputtnick, och när jag fick Plexus av Jennifer. Helt underbart <3

[Niike]
0

När jag fick Niike när jag fyllde år :)

<33333

Mickis1994
0

När jag fick henne. När hon lyssnar på "kom hit" <33 och när hon hoppade 40cm :'D
Ett minne från i sommras då det regnade och hon var på altanen, (det regnade itne när vi tog upp henne dit) så tog jag henne i min famn (hade på mig en flicetröja) och så satt vi under taker och så somnade vi båda :) <333 vi sov i regnet och vi sob i två timmar :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Jennie104
0

När Jag Såg Jappo första gången i Transportburen På riktigt Blev jätte glad och tänkte: ´´Är Det Verkligen Min Kanin?, FÅR MAN VARA SÅ SÖÖT'' Blev överlycklig när Emma gav mej Henne ÅÅÅ VAD glad jag var ;D och ÄR :D

emmsaaan
0

Lyckokänslan när jag fick bära min lilla kanin till buren i bilen. Känna pälsen av en kanin igen, efter 4 år :')

pepsibarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förra julen när jag fick Sprite

sputtnick_plexus
0

#13: Så söt :)

Lizzan
0

När jag fick mina kaniner tror jag :) ingen kunde ta dom ifrån mig, mina bästa vänner helt enkelt :)

Essen
0

Ok, nu har jag fått ett till mine. Min lilla Mozart jagar damsugaren när den är igång. Det om något är till att skratta om. hahahahahahahahaha….

twinnie
0

När jag fick Moses. Kommer aldrig någinsin att glömma den dagen <3

KajsaM
0

Ska jag vara ärlig så vet jag inte. Men en av dom bästa är jag jag fick Hampus <3

annaforsgren
0

den bästa upplevelsen jag haft var när Tjoffsen slickade mig på handen för första gången:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Ellen95
0

När jag fick alla min underbara kaniner<33333333

[Kaninfluff]
0

Alla mina kanin minnen är mina bästa minnen <3

Clariiz
0

Mitt bästa minne åter upplever jag varje dag! Jag är bara så oerhört glad och det är helt underbart att äga världens finaste flickor.. och pojke :). Så varje dag är mina bästa minnen!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Kaninfluff]
0

#22 Det är det jag menar :D

Lippo
0

svårt att säga men inget kan slå när jag fick syn på Lippo när jag skulle hämta honom :) Var så chockad över att lilla jag skulle få honom så glömde nästan att betala för honom ^^

Mitt bästa minne med Molly var när jag höll henne påvägen hem från där jag hade hämtat henne. Hon låg i min famn och slickade min arm hela vägen hem :D

emmsaaan
0

Förberedelserna, innan man skaffar en kanin, är otroligt mysiga. Man vet inte hur kaninen är, ingenting. Men sedan när kaninen kommer så får man en helt ny bild av den :) Första dagarna med en kanin tycker jag är helt fantastiska, medans resten av dagarna bara är underbara ^^

SimsBrooke
0

När jag fick hålla Isa för första gången i djuraffären =) Det var en så otrolig känsla så jag trodde jag skulle dö sen kunde jag heller inte fatta det att det var sant :P

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Jennie104
0

Godnatt iaf xD

Keligast
0

När jag fick Dumle´ från ett hemskt ställe <3

sputtnick_plexus
0

#28: Hemskt ställe? :O