Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 203 ggr
Leoponken
0

OT - Snart är det jul!

Snart är det jul, eller i alla fall december.. Vad tänker ni göra då? På lovet alltså! Åka utomlands? Kanske besöka släkten eller bara vara hemma! Vill gärna veta! Kanske ska någon göra något kul med sin kanin/-er?

Berätta!

Leoponken
0

Jag tror att jag bara ska vara hemma, eller så kanske vi besöker min kusin i Göteborg :)

[Niike]
0

Jag vet faktiskt inte:) Det blir väl som vanligt att fira jul med släkten, och vara hemma och baka pepparkakor, lussekatter, knäck och mozartkulor. Julpynta, hugga julgran osv .. Ska fixa julgran till kaninerna och marsvinen också, som jag sedan dekorerar med grönsaker och frukt! :)

Zvintos
0

Vi har inte bestämt riktigt vilka dagar vi ska göra vad.
Men vi ska iaf hälsa på hos min familj och hos hans familj.
Sedan göra iordning en liten jullunch till kaninerna.
Får dem varje år. Glad

Sotis
0

Det blir som vanligt:) Fira jul med släkte, baka pepparkakor;) och självklart vara med kaninern!;D

sputtnick_plexus
0

Som vanligt ^^ Fira med släkten, vara med ninisarna och baka pepparkakor :)

emmsaaan
0

Som vanligt tror jag. Träffa släkten & försöka va med kaninen så mycket som möjligt. SKa även tjata lite på mammsen om en ny kanin.

Sosso
0

Ska va hemma. Hela familjen julhandlar å då ska ja passa på att julhandla lite saker åt ninerna också. :) så det blir roligt. ^^

Essen
0

Vara hemma med sambon och alla djuren. Den 21 december skall vi handla julklappar. Tror min kanin kommer få ett hus :)