Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 327 ggr
aliciia
0

OT- Tack..

Mina kompisar skulle gå på bio imorgon alla tjejer i klassen (nästan) blev bjudna utan jag( typ vårat "Gäng" ).. så fick jag veta det då.. så sa clara till de att hon inte tyckte de va snällt så kom dom å sa att jag blev bjuden.. Men jag sa att jag inte ville komma eftersom att

Clara e en kompis

Faan va piss jag blev på dom -.-

Jennie104
0

ARGH x-x Hänt mej massa gng :<

ciss
0

Schyssta kompisar ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

aliciia
0

mm, om man kan kalla det kompisar ..

aliciia
0

Ny har jag bara er på kif <'3

emmsaaan
0

Elakt.

sputtnick_plexus
0

Snälla kompisar …

aliciia
0

Och nu sa en av "kompisarna" matilda..brukar gå me henne till skolan. så nu får ja inte gå m henne

sputtnick_plexus
0

#7: Oj, vad snälla ……………..

aliciia
0

mm :/

Sotis
0

Så taskiga!:(

flisan93
0

Så himla taskiga:(!!! Så bra attt din kompis sa till som. Det verkar då som att de fick lite dåligt samvete i allafall:D Rätt åt dem;D

Ellen95
0

SÅ TASKIGA!!!!:(

Romana_12
0

Näe va taskigt ! Jag skulle känna mig jätte ledsen ifall nån gjort så mot mig.. Eller ledsen och ledsen. Rättare sagt arg .. >.<

huldisen
0

Vad elakt … Skit i dom !

aliciia
0

#14 men då har ja inte någon att vara med :/

Sosso
0

Elakt!!!!

Naaathaaa
0

Taskigt…

johanna_loveAnimals93
0

Fy vad taskigt! >.<

lilljojjan
0

det har också hänt mej en gång när två tjejer i klassen skulle ha en fest så bjöd dom alla tjejer i klassen utom mej och två andra och vi är 14 tjejer i klassen. Men jag skulle ändå på min kusin och hennes kompis SleepOver party men ändå man vill ju iallafall bli bjuden. Men det värsta var att dom skulle hålla det hemligt men sen var det nån som berättade för mej att dom skulle ha fest, men då blev jag sur på dom som skulle ha festen.

KvirrZ
0

Inte direkt några att klassa som vänner iaf >.<

- Mvh Emma

Sosso
0

#19: Usch. >_<

Moonstrike
0

taskigt!!

Jennie104
0

Jaa….. i 2:an eller 3:an Så bjöd en som jag var ´´Kompis´´ med, ALLA utom Mej och min bästis.

Och i 4:an Förra året bjöd min andra ´´kompis´´ typ alla i min klass utom några, och dom prata om det kalaset HELA tiden X_X

ARGH!

Mickis1994
0

taskigt.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

ciss
0

:(

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jennie104
0

Kan dom inte RESPEKTERA ANDRAS KÄNSLOR TÄNKA SEJ SJÄLV HUR ATT INTE BLI BJUDEN!