OT - Va i Globen !!
I Torsdag's va ja i Globen och kollade på massor med kändisar !! De va as bra!! Ja och Jennifer ( min kompis ) höll på att sjunga med hela tiden :D Sen så skulle några på scenen sjunga '' In the 24 years i'll be living next door to alice '' och då skulle hela publiken sjunga '' Alice? Who the f*ck is Alice? '' Vi hade verkligen super kul!! Och sen efter alltihoppa så sa ja hej till Andreas Jonsson och Jill Johnsson :D
( ville bara skriva av mig ) Sorry om ja inte skrivit de har typ i fredags men ja har varit sjuk och ja orkade inte skriva ^^
Kul ^^

Kuligt :>
:OOOOOOO ANDREAS JOHNSON! <3<3<3<3<3<3<3
nänä, jag är INTE besatt av han *hoooost* :P

Roligt!:D
Roligt :D

hihi :) kuul.

Vad kul:D

#3 - hahahaha , han sjöng sina 3 populäraste låtar xD

roligt!!
Vad kul! :D
Skoj!:D Inga bilder?

Tyvärr. Ja kunde inte ta nåra bilder eftersom scenen va så ljus i kameran så att man bara kunde filma :/
Vad kul :)
Jag ska till globen nästa torsdag och gå på en VIP-visning av horse show :)
- Mvh Emma

Ja ska oxå på horse show men inte VIP-visning utan bara vanlig hoppning den 2 december :)
#14 okej, vad kul :)
Vi blir bjudna på VIP-visningen av våran lärare som är med och fixar hela horse show, han är kändis ^^ haha :P
- Mvh Emma

#15 Ja det ska bli så himmla kul att få gå på VIP!
Vi måste bestäma hur vi ska åka också, och hur vi tar oss hem…
Jag ska gå den 2 Dec. på horse show också, min pappa kör in alla marskiner till globen som bygger upp allt och då fick vi biljetter gratis, även backstage! Spännande!!
Vad roligt!
Kul med Globen :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
så roligt;)
Kul ^^