Dina kaniner!
Hur ser dina kaniner ut? Jag har en dvärgvädur som är svart som heter Sotis, har haft en dvärgvädur som är svart-vit-skäckig som hette Pelle, en fransk vädur/hermelin-korsning som var gråbrun och hette Lina, en madagaskarfärgad dvärgvädur som hette Linus och en vit-brunskäckig dvärgvädur som hette Stampe. När jag var väldigt liten hade vi en annan Sotis också som var svart. Minns inte vilken raas han var, var typ 4 år.
Här kmr en bild på Stampe. Anledningen att det står Stampe på stallet.se i hörnet är för att jag är medlem där och laddade upp bilden där från en annan dator och sedan ville jag ha bilden på denna datorn också.

Jag har en flekka på 4 månader som heter
Snowflake Japposhine fast hon kallas för Jappo :)
Hon är svartbrun japantecknad

#4: Brun? Nej, hon är ju g/s japan.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

7# Oj vd Engla och Essy är Lika!!!! jag trodde det var Engla innan jag läste

#10: Dom är lika, japp ^^
www.frihetenskaniner.se

oj jag mena Gul/svart :d
Fia, isabella manteltecknad dvärgvädurskorsning 2 år & 5 månader.
Kråkbackens Järnsaxa, järnblå belgisk jätte 1 år (och 3 månader)
Bråkmakargatans Skalle-Per, vit blåögd dvärgvädur 2 år & 9 månader.

#18 älskar blåa dvärgvädurar, så himla söta :D
Jag har en kanin som heter Laban. En blå och brun japantecknad hermelin och lejonhuvad <3
#22 har du någon bild på han? :)
Jag har holländska kaniner i 5 färger. (japan gul-svart, japan blå-gul, svart, blå, madagaskar)
De jag har mest av är de gul-svarta japanerna.
så har jag även en viltgrå jätte, två viltröda harar och en viltröd korsning med japantecken.
På bilden: Solbackens Konrad, japan gul-svart, 94,5p
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#22 Färgen är nog fel ändå ^^
Har tyvärr inga bilder på mina kaniner på denhär datorn.. :/ Menkan skriva lite kort om dem iaf ^^
Roxy
2 år gammal Dvärgvädur (?) Blå
Grönängens Theobroma
1 år gammal Dvärgharekorsning , brun zobel
Pussels Malling Exploit
1 år gammal Vädurskorsning, viltgrå med synliga japantecken
**Pralinens Close To The Flame
**3 mån gammal Korsning, svart
**Pralinens When Love and Death Embrace
**3 mån gammal Korsning, blå
Skärbos Sera *Foder*
2 år gammal Dvärghare, vit rödögd
Glömde ju skriva att Ester är en ca 10 mån gammal korsning dvv - ? Har lite långhårspäls och börjar, i mina ögon, bli rasande grann! 
Har dessutom 3 chinchillafärgade sötnosar, en hermelin, Charles, och två korsningar av ovanstående hona och hermelinen, Greta och Mini. På bilden är det pappan. Är otroligt fascinerad av hans små pyttiga öron! 

#35: Stavas brokad, inte brockad. Vad söt hon är på bilden! :)
www.frihetenskaniner.se
#35: Hur söt som helst!

#35 så söööt<3 *kär*

#26 Hon är zobelsiames blå :) SKITSNYGG! :D

#31 Brun zobel? Tror jag..

#31: Ser ut att vara brun zobel .
#26 Cassie har en mantel på ryggen, därför är hon manteltecknad. Din har inte mantel och är som Twinnie sagt zobelsiames blå :)
Jag har en liten kanin som heter Leo :) Ni som kan detta med färger kanske kan hjälpa mej med Vilken färg? han är? Är inte så insatt. Ska se om jag kan hitta en bättre bild imorrn :)
#30, 32 FLUFF <33 Omg så söta ! :')
#41 Tror du att jag ska bli miindre sugen på en unge efter Myran om du lägger ut så sööta bilder? Nej xD Fluffsötiis, så vacker<33
#47 tack :D
- Mvh Emma

#45 jag tror han är viltblå men du kanske har en lite bättre bild? :)

#56 Aw. Så söt :) Min första kanin såg ut så.
Fina tapeter & kuddar btw! :D

#57 Jaså, vad roligt :) Hah tack (:

Tack för hjälpen med färgbestämningen av mina pluttar! 

36: ojjojj, har stavat fel. xD hade bråttom.. tack. :)
37 & 38: tack så mycket. :)

Black tiny *smulan*
Svart dvv hona på 4 år.
Kaprifolens Mini Mee *twix*
Blue and white hane på 1 år.
Amazing Grace *Gracie*
Weinertecknad hona på 5 månder.
Eremmas San Fransisco *Isaak*
Vit blåögd Dvv hane på 9 veckor.
Lingongläntans Toulouse
Blue and white Dvv hona på 3 månader
Lingongläntans Banjoo **Till salu/bortskänkes!
**Blue and white dvv hane på 11 veckor
#61 Aw, va kul att du tkr det:) Ska bara övertala min mamma, det ska nog inte vara några problem .. eh, ^^ haha
Lilo är väldigt fin :P hon är korsning, lite harlik i kroppen ibland, rätt stora uppåtstående öron och blå <3
Stitch är också väldigt fin (a) Även hon korsning, hon har hängöron och är lite halvlurvig och zobelsames brun :)
Mina favoritfärger är som just blå och zobelsiames ( även havanna) så jag är riktigt glad att det blev just dom färgerna för det var inte riktigt planerat uta det bara blev så :D
Men ååå vad ni plågas. Jag kommer ju sakna att ha kanin om än min kanin försvinner :(… *ler* 
såååå söta kaniner allihoppa har.

Lyktans Yra, hona f. 25/5 2007
Världens finaste tjej! Så himla mysig, social och pussig. Älskar denna bustotten av hela mitt hjärta <3 :')
Lyktans Hugo, hane f. 25/9 2007
Så himla lugn och kelen grabb! Kommer fram direkt och ska upp i famnen - urmysig! <3
Snacka om att dom kommer få underbara ungar … ;)