Vad gör din kanin?
Hej! :)
Vad gör din kanin när du kommer ut till den? På morgonen, eller nånting? :)
Kanske var lite otydlig ^^ Men när du kommer ut till den, på morgonen, eller kvällen eller så :)
Mina kaniner står inte ute men jag kan säga att min Mozart är helt galen i mig. Han är också en kanin som följer efter mig när han är på golvet och skuttar *hund* blir han kallad.
#2: Haha, så gulligt :)

Alla mina kaniner blir typ helt galna när jag kommer. Dom ställler sig upp mot gallret och börjar slicka en<333
När jag kommer till mina små killar, så ställer dom sig på bakbenen och väntar på att jag ska öppna buren och ta upp dom, helt galna ^^
ställer sig på bakbenen.. sen biter han mig :(
#6: Varför det..? :S
#6 vet inte :(
han gör det typ hela tiden.. han mår nog inte bra
#8: Okej…
Har du kollat med vetrenär så att han inte har ont nån stans?
nää, skall ringa idag.. när mamma kommer hem.. eller nu i veckan.. men pappa vill liksom inte ringa till vet. för att då tror han att han kommer bli avlivad.. å bara för pappa inte vill .. så ringer inte mamma..
Jag hade en kanin en gång som bet mig dock berodde det på att hon inte var tillräckligt handtam och att hon inte litade på människor efter hur djuraffären behandlat henne.

#11 Ni måste ringa för kaninens bästa. Kan inte du ringa då?
Belle ser ut som om hon vill klättra upp på gallret och blir helt galen.. :) Lowe ser inte så bra att jag kommer eftersom jag kommer från en vinkel där han inte ser mig genom gallret, så när jag öppnar dörren så kommer han framskuttande direkt och vill komma ut ^^
#11: Jaha, okej…
Alla mina kaniner börjar springa runt och klänga på gallret (:

Hon blir helvild. Kastar sig mot gallret och biter och blir helt galen <3 Nör jag sen öppnar så blir jag attackerad med pussar <3

Gulligt! :D
putt

skutta runt i buren o så;)
Daylight hon nosar lite på handen, sen springer hon och gömmer sig.
Fia, hon nästan hoppar ur buren i ren desperation att bli klappad.
Ändå kan man ha klappat henne i flera timmar innan.
Järnsaxa skuttar fram och nästan fnyser (eller vad man ska säga) och vill pussas.
Zvinto kommer bara fram, nosar och sätter sig i kelposition.
Pelle springer fram och tillbaka som en galning, samtidigt som han knorrar till hälsning.

Lille skutt springer fram och tillbaka och skaka på galler för att jag ska komma och öppna och klappa och kela med han. :) <3
Ronja och mira blir helt galna, och ska skaka på gallren och vill att jag ska öppna och klappa dem och gosa och så. :) <3

Engla & Essy blir helt galna och sliter i gallret och står på bakbenen. Freja sitter bakom och ser hungrig ut :)
När jag öppnar så sträcker dom på sig så dom når att slicka mig i ansiktet. Freja brukar bara nosa på min hand och kolla om jag har något ätbart.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Uzza brukar kolla förvånat, sedan så springer hon upp till platsen där hon alltid får mat. Sen buffar hon på mig för hon vill bli kliad bakom öronen.
Jag är så STOLT! För ca en vecka sen så sprang hon bara & gömde sig när jag kom. Älskar dig snuttan <3

Hampus kommer fram och hänger på "framluckan" på inneburen och säger "Matte, skynda skynda att öppna så jag får skutta!" eller så sitter han kvar på huset och står på bakbenen.

min ena kanin ställer sej på bakbenen och försöker hoppa ut, den andra sitter kvar där den sitter eller springer ut och den 3:e springer iväg
så fort Ponti hör mej hörs en liten duns (han hoppar ner från sin hylla). Dom andra 9 kaninerna gör inte så mycket ^^