Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 823 ggr
ciss
0

Det funkar inte.

Jag kan inte ha det såhär! Flera gånger i veckan får jag mail från KIF-medlemmar som berättar att de sett mina bilder på t.ex Freja på stallet.se.

Det finns massor av stulna bilder på stallet.se, och en del av dem kommer från mig. Speciellt en bild på Freja, en närbild på hennes öga, finns på många kaniner. Jag blir så otroligt besviken och arg. Det är ju JAG som har fotat bilden och ingen annan. Kan jag inte ens få lägga ut en omärkt bild utan att den blev snodd!?

Jag ska försöka radera så många som möjligt av mina omärkta bilder här på KIF. Alla bilder som jag lägger ut hädan efter kommer vara rejält märkta. Jag vill inte ha det så.

Det är så otroligt att folk inte kan hålla fingrarna i styr!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Förstår precis hur du menar. Är folk så patetiska att dem snor bilder olagligt bara för att få status på en hemsida?!

Har själv blivit tipsad om en bild på Candy som t.o.m vunnit utställningen. Den blev dock raderad efter att jag skällt ut x antal människor.

KajsaM
0

Ja, kan inte annat än att hålla med. Hemskt!

twinnie
0

Samma här ^^ Hittar ständigt mian bilder på nya stall. Synd att man inte ska kunna ha ett forum utan att vissa idioter "smyger" omkring och tar bilder .. Helt otroligt.

soten
0

Håller med!

ciss
0

Det är helt galet ..

www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

Håller helt med…

Eazyy
0

Usch :S

Tixy
0

Jag hoppas att ni även anmäler dom till Crew samt polisen. Personen ska betala skadestånd (eller whatever det nu kallas i det fallet) och skit. Blabla. :) Bara att anmäla allt och alla, så blir alla glada. Dom måste ju lära sig någon gång.

Jennie104
0

Det är Ju OLAGLIGT! det står i stallets regler! man får inte sno andras bilder! Man blir så himla arg! Anmäl dom till Polisen

Man blir sååå arg x-x

Lizzan
0

Jävla skitungar!! ursäkta språket men jag blir så arg! :@

Zvintos
0

#9: De som lägger in bilder vet om att det är olagligt.
Men så länge inte crew har någon koll, så bryr de sig inte om det.
Det crew inte vet något om, lider de inte av.
Tydligen. Fundersam

Har fått hundratals bilder snodda och anmält till crew flera gånger.
Ett tag lyssnade de inte alls.
Men sen tog de bort alla bilder jag anmälde.
Tyvärr hittade jag en bild på en av mina gamla kaniner, som jag tagit.
Hittade även en bild på min älskade kanin som dog i februari.
Blev riktigt arg och ledsen då.

Ellen95
0

Men herregud!!! Gud så arg man BLIR!!!!!!!!!

Sotis
0

Så arg man blir!:@!!!

Sosso
0

Hemskt! Hela stallet.se är hemskt! "Alla" är bara ute efter status verkar det som, ingen gemenskap i det hela eller hur man nu ska säga. Det är så LÅGT att bara ta en bild från en.

Moonstrike
0

jag kan inget annat än att hålla med er.

Är det nån som har sett nån utav mina bilder på stallet.se?

pandabjorn
0

taskigt!

ciss
0

:(

www.frihetenskaniner.se

Lizzan
0

:@

Dior_94
0

Gaah,jag blir så arg!! Att man inte ens kan lägga ut EN omärkt bild på ett forum utan att den blir stulen!!

Feliciaa
0

Det borde vara så att man inte skulle kunna sno bilder alls! Varken högerklickning eller ctrl + c . Om man behöver bilden så skulle man vara tvingad till att fråga om bilden!

Kaninhopparn
0

Usch va sjuukt!!Skrikandes va tänker dom med egentligen? det är för det första olagligt , för det andra snor man den av någon annan som inte har en anning om det! allvarligt , fy va trööga vissa människor är , fattar dom inte att man kan åka fast eller??

Lippo
0

Ja, det är ju inge vidare att hitta en massa stulna bilder överallt :/

Clariiz
0

Jag hatar dem jävla snorungarna! (ursäkta spåket men WTF)

Jag har fått snodda bilder ett x antal ggr! Till och med en bild på när JAG rider på MIN shettis! Usch asså..

Derför tänker jag märka mina bilder något extremt! Detta leder också till att jag inte kommer lägga ut så många bilder heller. (Tyvär, ni som vill se bilder på de nya..)

JAG HATAR DOM!!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

Uscha, vad tråkigt:( Att de inte kan fota själva, eller åtminstone fråga om de får låna bilden! Extremt dålig stil!

Katter3
0

Har än så länge inte sett någon som tagit en bild jag har fotat, men jag är nästan bergsäker på att där finns flera.

Det borde finnas en funktion på Stallet.se att man kan ladda upp en bild och sedan kommer alla djuren med den bilden upp. Som läget är nu får man ju söka igenom massor av djur, och det är inte så kul…

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Sosso
0

Tar dom bilder härifrån också?

aliciia
0

polisanmäl ist. då lär de inte ta bilder här mer.. ^^ inte om alla polisanmäler det ^^

Tina-A
0

Jag avskyr stallet.se och i regel folk som stjäl bilder hit och dit.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]