Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1265 ggr
pandabjorn
0

OT-Julafton

Var bara tvungen och lägga in den här xD      Snart är det julafton!!!!! TjohoxD

sputtnick_plexus
0

JULAFTON SNART ! :)<3

Jennie104
0

JUUUUUUUULAFTOooooN<3

HAHA Jänn ska leka Tomte (:

x) Haha x) förr året glömmde tomten huvudet i Karins utehus

*asg' :d

jees94
0

jag <3 julafton   :)<3    Asså julaftonen är det bästa på hela året! träffa släckten , kolla på kalle-anka, äta god mat, öppna paket mm..!!

emmsaaan
0

Mysig sida ;)

Älskar julafton :) <3

Dior_94
0

Jaaa,älskar julen. :)

flisan93
0

JIIIPPIIIII:D Julafton<3

Lizzan
0

JULAFTON :D (L)

johanna_loveAnimals93
0

Jul <3 :D

Feliciaa
0

Älskaa Julaafton :) Fast det är jobbigt att köpa Julklappar, när jag frågar vad dem önskar sej så säger dem bara: Njaa jaag veet inteee..

Så får jag leta ut själv och det är vääldigt svårt för mej eftersom jag har dålig fantasi o.O

[Niike]
0

Ja det är inte långt kvar;)

Dior_94
0

#9: Jag tycker att det är super roligt att gå ner till stan och handla julklappar och sen när man går hem har man händerna fulla med kassar,det är så myys!

Tixy
0

#9 Då får dom väl skylla sig själva om dom inte får något? ;)

Det roligaste är HELT KLART Kalle Anka, kan dom utantill, men dom är fortfarande roliga. :D Eh, och när folk får se mina miner när jag öppnar julklapparna. Det är typ.. deras underhållning. O.o

huldisen
0

Jag tycker det är roligare innan jul  ,när man får pynta,köpa julklappar,göra julgodis ;) tro inte att jag inte gillar julklappar och så ,för det gör jag men det är det dagen efter julafton känns det som julen är slut. ;/

KvirrZ
0

julklappar(h)(a)

- Mvh Emma

twinnie
0

#13 Tycker samma som du! Älskar alla förberedelser! :D

emmsaaan
0

Kalle Anka är sååå tråkigt ;)

Men det är mysigt. Först vaknar man. Det är lite småkyligt i rummet. Man kollar till alla djuren & ger julklappar till de. Sedan går man ner i köket & där står plastgranen & lyser :) & mamma & pappa sitter & dricker te. Så får man lite frukost osså kommer systern ner :) & sen får man öppna ett paket var, & så ska man vänta på att halva släkten ska komma eller så åker man dit. Så får man massor med julklappar & dagen efter så ska vi åka till resten av släkten. Då får man mer grejer & dagen efter det så åker man till mågra kusiner :) <3

annaforsgren
0

haha,vilken rolig sida:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Ellen95
0

JULAFTON!!!!!!!!!!!!<3

Jojsan
0

yay älskar julafton!! :D

tycker allt med julen är kul! typ.. :P

Sotis
0

Julafton:D:D:D

ParaKiss
0

Själv så tycker jag inte om julafton och kommer att inte fira i år. Tycker inte alls om julafton, födelsedagar och sånt dära.  hatar julen!!

ciss
0

Förr tyckte jag att det var jättekul med julklappar. Eller ja, det gör jag fortfarande. Fast jag tycker mer om att köpa än att få julklappar :)

Älskar julen - så mysigt med tända ljus, gran, små tomtar i fönstrerna, mycket snö & sånt :')

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Ync
0

JIPPIE :D

Dior_94
0

#22: Det är så roligt när man har hittat nått verkligen spec. till någon också ser man hur han/hon blir så glad när han/hon öppnar paketet. :)

Moonstrike
0

Snart är det jul, här i vårt hus, julen den kommer hoppfaderalala (?) xD

Hehe, men det är ju inte så långt kvar nu :) Vi har varje år i min klass att man lottar en person var som man ska ge en julklapp till. Sen så tar alla med sig den på en bestämd dag, leker lite lekar, äter lite julgodis och öppnar jullklapparna. Så mysigt ;) 

Vi på kif borde skriva en egen julsång ju (a)

ciss
0

Längtar så mycket! Det är ju hur mysigt som helst :)

Pappa ska jobba på jul, han utbildar sig till en sån där kille som sitter i räddningshelikoptrar och plockar upp folk ur havet typ. Förr var han flygchef men då ringde det 24/7, kunde ringa fem gånger varje natt. Hur som helst så måste han jobba i Stockholm hela julveckan. Känns jättejobbigt, julen vill man ju fira med familjen :'(

www.frihetenskaniner.se

Salish
0

Tycker det är så himla mysigt! Särskilt när det finns snö ute. Vakna tidigt på morgonen, öpnna paketet i julstrumpan! XD Äta risgrynsgröt till frukost ochsedan gå ut till Sotis och ge han mat och ge han en julklapp! Sedan byta vattnet i flaskan också. Det fryser alltid på natten.

Ync
0

Man blir alldeles glad. :)
älskar julen för då är jag med mina släcktingar och familjen, och djuren. Allt är underbart <3

ParaKiss
0

Varför förstorar alla upp julafton? är ju inget speciellt med julafton. är bra en vanlig dag.

Taci
0

Usch o fy fan säger jag bara ^^ Vill inte ha nån jul, det är bara stressigt o dyrt, för o njuta en halv dag typ .. :P

Lippo
0

Längtar så till Julafton, och allt innan som att pynta granen, köpa julklappar, göra pepparkakor mm :D

Jojsan
0

pynta granen, det är skoj det!! :D

pandabjorn
0

Jag gillar inte att köpa julklappar. Det är omöjligt att hitta saker att köpa till vissa. Och så blir det så stressigt när det bara är några dagar kvar till julafton. Sen är det så dyrt också att köpa julklappar xD

Sosso
0

Wohooo !! :D *Längtaaa*

Clariiz
0

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!

jag ÄÄLSKARRRRRRRRR Julen någon extremt mycket! Julpynt, shoppa julklappar (och sli in dem sedan :D <3) Den goda maten (Detta år Veg. dock :P). Stämningen.. ALLT! I JUST LOVE IT!!

Sjukt myyyss sida juee!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

myriis
0

Julen är… uäääh.
Hajjar inte vitsen med att köpa saker och ge saker.. Visst, det är väl kul men varför just ha en speciell dag att göra det på? Jag tycker iaf det är roligare när en kompis kommer fram till mig och säger "Jag var på stan igår och hittade något jag tror du gillar!" (:

Sen går jag alltid till tandläkaren två dar innan jul, och ajg har EXTREM fobi för det.. ;P

emmsaaan
0

#36 ;O Fattar att du har fobi för tandläkaren, det har jag också. gråter varje gång jag får brev från dom. men resten fattar jag inte, julen är ju det mysigaste som finns :) <3

twinnie
0

#29 Vadå förstora upp? Om man tycker något är trevlig och roligt är det klart man längtar dit, eller hur? Förstår inte riktigt vart du vill komma. Vill du att vi också ska hata julen eller? ;s

ParaKiss
0

Har inte sagt att ni också ska hata jul.

Håller med #36.

Em--ma
0

:'( , :).. Heehe jag är inte hemma på julafton är i kanarieöna XD.. Jippie

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

psyko
0

Min familj har slutat fira jul för ca 3-4 år sedan :(

Sosso
0

#41: Varför? :(

MarHai
0

Kan du sluta upp med det där. Du behöver inte ens kommentera.
Håll det för dig själv och låt oss njuta av julen.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jennie104
0

29#.. Du behöver inte komentera sånt vi kanske gillar Julen? Låt oss njuta av julafton.. Håll det inombords ..

Förlåt om jag låter taskig..

BiancaW
0

MM.. Det är kul med julafton, men inte när alla familjemedelemar är med. Pappa kommer inte vara hemma han och hans jobb har åkt till sydpolen (till jultomten xD) Han åkte ida kommer hem i januari

myriis
0

#44: Sry, men jag fattar inte vitsen med att du skriver en komentar som är nästan exakt likadan som den ovan. Jag tror hon fattar.

emmsaaan
0

#43-44. Hon sa bara sin åsikt.
#44. Varför skriva exakt lika?

Ajja, tillbaka till julstämningen :D

psyko
0

#42 Jag vet faktist inte, det bara tog slut : /
Inga födelsedagar heller…

Blir lite avundsjuk på alla andra, men det brukar vara lite jultrevligt i stallet så där kan man vara iaf:)

emmsaaan
0

#48 du kan få komma & fira jul hos oss om du vill^^

ciss
0

#48: Vad tråkigt! Kom hit & fira ;D

www.frihetenskaniner.se

ParaKiss
0

Det är bara min åsikt som jag skrev. Detta är ju forum så om man skriver något så får man ju förvänta sig att man får svar också.

Varför ska jag isåfall acceptera ert om ni inte acceptera att jag inte tycker om julen?

Sosso
0

#48: :(

Flippa
0

JULEN <3

Fick en jul känsla när jag trycke upp sidan ;)