Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 295 ggr
Mickis1994
0

hej..!?

Vad säger du till din/dina kaniner då du ska ut till den elle rkom till buren?

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Mickis1994
0

Jag säger "Hej sötisch" eller "hej mitt lilla busfrö" men ibland även "kom då så går du en puss å lite mat" då hon ska få mat

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

ciss
0

På morgonen är det "Goooooood mooooorning Sunshine!". Annars är det mest "Lilla SMÅBEBBARNA ni är buuuuwsiga eller hur lilla fjunaaar?" ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Romana_12
0

Jag brukar mest säga : Heej min lilla gulleplutt eller heej söötnaaw !! :D

emmsaaan
0

Hej gumman :) Du är så töt så. & när jag står i buren så säger jag typ "du är så hungrig. är matte elak & inte ger dig mat? näää, du fick ju mat igår." & när jag går därifrån "hejdå gumman. kommer imorgon/sen/ikväll. pusspuss älskar dig sötnos.

[Niike]
0

Öppnar dörren, tänder lampan och när jag ser kaninerna "Hej kaninerna!" :) Och sen när jag ger dem mat pratar jag enskilt med varje. ;)

Keligast
0

Hej älsklingarna/sötingar^^

twinnie
0

På morgonen sätter jag mig utanför buren och pratar. Pratar om allt möjligt. Frågar hur hon har sovit och sånt :) Sen pussas vi lite och hon får en bit morot och jag går till skolan.

När jag kommer hem börjar jag prata redan när jag kommer in genom ytterdörren. Frågar lite vad hon gjort unde dagen och berättar vad jag har gjort :) Sen släpper jag ut henne och hon springer runt mina ben, jag sätter mig i sängen, hon hoppar efter och så hoppar upp rätt upp i famnen och börjar pussas :) <3 Sen sitter vi och pratar :)

Fjolligt kanske, men ja ^^ Sån e jag ;)

emmsaaan
0

#7 ÅÅååh :) Låter helmysigt ju. Visst bor hon inne?

Eazyy
0

Jag säger "heeej snuttisaaaarna" ;)<3

MarHai
0

oftast "hej skitungar", "helllllllllluuuuuuu", "nån som är hungrig"
hehe

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Flippa
0

"Heeeej bebbi!"
"Haaaj bummis!"
"Pippis!"

Oftast det :P Men det blir nya ord varje dag xD

Jennie104
0

Häääj bummsan

Häj Jappso xD

soten
0

Jaaaa. titta vad söt du är!! (L) Aaaw!

Ellen95
0

Jag säger typ "hej små bääääbisar" " så söta ni är"<33

Essen
0

Jag hinner inte säga något innan jag har kaniner i famnen. Ena J****vlar på att hoppa. Cool