Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 782 ggr
Fiona
0

Hoppklubb ?

Jag vill gå med i Sveriges Kaninhoppares Riksförbund, men den närmast delklubben (eller vad man säger) ligger i Hersta (stavning?) nere i Jönköping.. Det blir ju  långt att åka och så funkar inte Fritiskortet så långt, om man skulle köpa ett sånt, isf måste man köpa ett som går över hela landet och det kostar 1000 spän ungefär.. Så jag kan ju knappast starta en egen klubb eftersom jag bara vet mig och min lillasyster som håller på med kaniner här i närheten och vi kan ju noll. Men är det någon som vet någon hoppklubb i västargötaland ? eller har något annat tips? åp vad jag ska göra ?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Zoie]
0

Lycka till

Fiona
0

haha visst ågon som vet typ en på miljonen eller något men men ..

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ciss
0

PUTT

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

rockmonster
0

var i Västergötland bor du? det har funnits klubbar där, och det kan mycket väl vara folk som är intresserade av att starta upp igen. Finns det bara personer som är intresserade så. :)

NinaS
0

Det finns en klubb på västkusten, vid Kungsbacka och däromkring. Sedan finns det en klubb i Trollhättan/Uddevalla/Vänersborg. De är anslutna till SKHRF. Sedan skulle jag vara intresserad av att starta upp en hoppklubb, men det beror på hur många fler som är intresserade. Jag bor i Skövde och en annan tjej som ev var intresserad av att vara med bor utanför Jönköping. Vi får väl se vad som händer… Skicka gärna ett pm om du vill veta mer. Vi är några som håller på med Kaninhoppning inom KAF också i Skaraborg.

Nathalieee
0

http://web.telia.com/~u57020177/  Trestads KH ansluten till skhrf .  har tävlingar runt trollhättan, uddevalla.

http://vkkh.3w.se/  Vkkh ansluten till skhrf.  Har tävlingar runt kungälv (västkusten) .

Jätte bra klubbar ;D

Fiona
0

#4 jag bor lite utaför falköping

#5 KAF står de för kaninavelsförbundet eller nått liknade för maja har ingen stamtavla så där kan jag nog inte gå med .. Men har pmat dig ;P

Jenny

Fiona
0

puutis ;P

Jenny

Kaninhopparn
0

men man får ju tävla kaniner fast dom inte har stamtavla!