Funkar ihop?
I den här tråden så ska man inte skriva om hur olika kainer passar ihop:
Utan hur du och din/dina kaniner passar ihop :)
Guldus - Han är inte en kelkanin som man sitter och gullar med i timmar, men vi funkar rätt bra ihop ändå. Har haft honom rätt länge nu och tiden gör en hel del :)
Myran - Absolut, jag och Myran är värsta teamet. Det klickade inte direkt, men nu efter någon månad så är det perfekt.
Isak - Har nyss hämtat Isak, men allting fungerar jättebra och jag känner på mig att vi passar bra ihop :)

Engla: Direkt jag såg henne visste jag att det var jag & hon. Jag vill aldrig släppa taget, vi hör ihop helt enkelt. Vi hör ihop och så är det bara. Jag & Engla, Engla & Jag.
Essy: Samma här, jag & Essy hör ihop. Hon är min & jag är hennes. Så är det helt enkelt :)
Freja: Visst älskar jag Freja otroligt mycket & hon tycker om mig, men vi klickar inte.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
:)

Noah - Min själsfrände! Han är helt perfekt på alla sätt och vis. Så kelig, men samtidigt så tuff och självständig. När han är lös ute och jag ropar "Noaaah!" Så kommer han skuttandes <3 Sitter man ute på gräset så brukar han komma och sätta sig bredvid och bara sitta <3 Helt underbar! BÄST <3
Nellie - Så lik sin mamma så det är helt galet. Lovis Junior <3 Så himla kelig och busig och full av energi! Även hon så tuff och modig. En riktig liten överlevare, är så jäkla glad att hon överlevde!! <33 BÄST <3
Nemi - Såå svårt att förklara eftersom det bara finns i luften. Jag drogs till henne direkt, och har funnits där varje dag under hela hennes liv, precis som med Nellie. Då får man ett speciellt band. Hon är lugnast av mina kaniner. Ska alltid kurra ihop sig i knät. Slänger sig ibland på sidan och sträcker ut sig. BÄST <3
Mina kaniner ÄR bäst alla tre <333
Kul :)
Embla; Jag hade igentligen tänk att ta en viltgrå hona, men jag tyckte att när Embla kom fram till mig och slickade mig lite på fingre visste jag direkt att hon skulle bli min lilla nin :) <3
Emilo; Emilo är igentligen min lillebrors kanin, men han har tröttat, ( visste att han skulle göra det, fast det var bara bra! ) och så fick jag han, hade sett honom på sidan men tyckde inte att han var någon särsilt då, men sen när charlie, jag och ciss for dit så vara det bara, "jag ska ha den dära!" :)
på bilder är vi ute i skogen, med ciss, engla och essy, ciss fotar. :) hääärlit bild tycker jag :)

Jappo: Jappo är en liten Goos flicka som äääälskar att slicka mej Överallt x'd Jag kunde inte släppa hennes annons!
Vi passar verkligen ihop
Hon är min Ängel ÄLSKAR DEEJ JAPPO!
Okej
Channie: tycker vi passar ihop ^^ Hon gillar då mig.. :P Men hon är lugn och min lilla ängel!
Cassie: Passar inte riktigt bra ihop.. Cassie har ju sitt lilla revir i sin bur och så. Men det börjar bli bättre. Vi kommer mycket bättre överens nu än innan. Mamma tyckte jag skulle sälja henne då hon var som värst (bet och attakerade allt) men jag gav inte upp. Tur det, hon är ganska go nu ;)
Totte: Har bara haft honom i.. hur länge.. tror att jag skaffade honom i början av september… Jo så var det alltså har jag bara haft honom i 2 månader så. Men jag tycker han är gudomligt snäll och söt och min Totte :)
puttar

Jag & Uzza passar helt enkelt ihop, behövs inga förklaringar :)

Millan: När jag såg henne för första gången så sa jag bara: Hon vill jag ha!
Lillan: Det var nog likadant med Lillan som med Millan.
Sixten: När jag såg hans annons så visste jag att han ville jag ha<3 När vi for och kolladepå han så sa det bara klick.
Om inte jag passade ihop med mina kaniner skulle jag inte äga dem.

Tindra : Hon är inte precis någon kelkanin men hon är jätte snäll ändå.
Stampe: Han är världens gosigaste kanin ! Man kan sitta i timmar med honoom och gosa <3